جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 8351
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,192,678
سخنان ائمه معصومین(ع) درباره چگونه دعاکردن

امام صادق(ع): اگر کسی از شما بخواهد دارای حالتی شود که همه خواسته‌هایش را خداوند برآورد باید از همه مردم ناامید باشد و هیچ امیدی جز خداوند نداشته باشد پس اگر خداوند چنین حالتی را در قلب او بیابد چیزی از خدا نخواهد مگر اینکه برآورد.          (وسائل الشیعه)

پیامبر اکرم (ع): شخصی به پیغمبر(ع) عرض کرد دوست دارم دعایم مستجاب شود. حضرت فرمود: خوراک خود را پاک کن و سعی کن حرام وارد شکمت نشود.

امام صادق(ع) فرمود: هنگام دعا قلب خود را متوجه خداگردان و چنان گمان داشته‌باش که خواسته‌ات در آستانه در حاضر و آماده است.

پیامبر اکرم(ع) فرمود: دعا کنید در حالی که یقین و اطمینان داشته باشید که دعای شما مستجاب خواهد شد.

امام صادق(ع): مردی از بنی‌اسرائیل مدت سی‌وسه سال دعا می‌کرد و از خدای خود فرزندی پسر می‌خواست همین که دید دعایش مستجاب نمی‌شود خطاب به خدا نموده گفت: خدایا نمی‌دانم من از تو خیلی دورم که صدای مرا نمی‌شنوی یا با این که نزدیکی و می‌شنوی در عین حال پاسخم نمی‌دهی. در این هنگام کسی به خواب او آمده گفت: سرّ مستجاب نشدن دعایت این است که بدزبانی می‌کنی و در حالی دعا قلبت آشفته و ناپاک است و نیتت ناشایسته و ناجور اگر می‌خواهی دعایت مستجاب شود این هر سه عیب را از خود دور کن.

یعنی خوش زبان باش و قلبت را پاک و پاکیزه نموده قلباً از خدا بترس و بپرهیز و نیتت را سالم نما (خوشبین و امیدوار به رحمت خدا باش). پس از این جریان آن مرد تصمیم گرفت به سفارشها عمل کند. اتفاقاً در نتیجه عمل به آن دستورها خداوند پسری به او مرحمت نمود.

پیامبر اکرم(ع): خداوند مستجاب نکند دعای کسی را که دلش پریشان است و نداند چه می‌گوید.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.