جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5188
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,154,851
کاهش ۳۳۰ تومانی نرخ دلار در صرافی بانکی (سه شنبه 1399/09/11)

ایرنا:
امروز (سه‌شنبه) هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۲۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۳۳۰ تومان کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه امروز نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۲۰ تومان اعلام شد و قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته، معادل ۳۰ هزار و ۳۵۰ تومان شد.
قیمت خرید هردلار در صرافی های بانکی ۲۴ هزار و ۴۲۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و۳۵۰ تومان اعلام شد.

قیمت خرید هر دلار در بازار متشکله ارزی برای امروز ۲۵ هزار و ۱۴۷ تومان و قیمت فروش آن نیز ۲۵ هزار و ۳۹۸ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت خرید هر یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۶۷ تومان و قیمت فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۳۶۷ تومان اعلام شد.

علاوه براین در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته، هر یورو با قیمت میانگین ۲۸ هزار و ۹۰۵ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز با قیمت میانگین ۲۴ هزار و ۶۳۶ تومان فروخته شد.

ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز گذشته حواله یورو با میانگین قیمت ۳۰ هزار و ۶۱۵ تومان به فروش رسید و حواله دلار نیز بدون قیمت بود.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بود. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از ۳۰ هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان سیر نزولی به خود گرفت.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.