جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 29236
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,178,899
نخستین پیشرانه سه سیلندر ‌ایران‌خودرو رونمایی شد (دوشنبه 1399/10/29)

ایرنا:
نخستین پیشرانه سه سیلندر گروه صنعتی ایران خودرو، امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسوولان این گروه صنعتی رونمایی شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، چهار نیاز اصلی ایران خودرو را بر آن داشت تا یک خانواده موتور جدید منطبق بر نقشه راه محصولات، طراحی و توسعه دهد.

این نیازها شامل کاهش مصرف سوخت با هدف دستیابی به دی اکسید کربن کمتر از ۱۳۵ گرم بر کیلومتر، ارتقای سطح آلایندگی به یورو ۶، بهبود عملکرد (توان و گشتاور) طبق نیاز مشتری برای تقویت رقابت پذیری و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری مورد نیاز با به اشتراک گذاری قطعات فناوری و محصول بود.

بر پایه این گزارش، با مطالعه و مراجعه به ادبیات خودروسازی روز جهان برای پاسخگویی به نیازهای یاد شده که از اهداف کلیدی هر خودروسازی است، سه سناریوی راهبردی در خودروسازها سیاست‌گذاری شده است.

این سناریوها شامل برقی سازی در سطح سیستم، هوشمند سازی سیستم توقف و شروع حرکت خودرو، خودروی هیبریدی و در نهایت توسعه خودروهای تمام برقی، همچنین کاهش حجم موتور با بهبود عملکرد و توسعه موتورهای با سوخت پاک است.

ایران خودرو نیز با توجه به نقشه راه تدوین شده در هر سه حوزه برنامه‌هایی در دست اجرا دارد.

اتخاذ راهبردی طراحی و توسعه موتورهای کم حجم و پرقدرت، سه سیلندر با استفاده از فناوری هایی مانند توربو شارژ، تزریق مستقیم سوخت بنزین و تجهیز شده به انواع دیگر فناوری های روز، هر سه سیاست راهبردی ذکر شده را پشتیبانی می کند.

کاهش مصرف سوخت به پنج لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، کاهش انتشار آلایندگی و رسیدن به اهداف استانداردی محیط‌زیست یورو ۶، استفاده بهینه از زیرساخت سوخت پاک گاز طبیعی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای و جلوگیری از اثرات مضر آن و ایفای تعهدات ملی و بین المللی، چهار ویژگی کلی این طرح است.

به گزارش ایرنا، اوایل مرداد ماه سال ۹۶ نخستین نمونه موتور ملی سه سیلندر پرقدرت و کم مصرف یورو ۶ تولید شده در شرکت سایپا با حضور «محمدرضا نعمت زاده» وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.

آن زمان اعلام شد: به‌کارگیری این موتور جدید سه سیلندر کم مصرف، صرفه جویی ۶ میلیارد دلاری در سال به دنبال خواهد داشت.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.