جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45524
بازديد امروز: 31942
ميانگين بازدید: 37320
بازديد کل: 139,660,196
پیش‌بینی بازارهای جهانی طلا (یک شنبه 1402/02/10)

ایسنا:
بازار جهانی طلا همچنان با فشارهای فروش مواجه است زیرا تورم پایدار همچنان در اقتصاد هست که برخی از اقتصاددانان اظهار کردند که فدرال رزرو را مجبور خواهد کرد که سیاست‌های پولی تهاجمی خود را بیش از حد انتظار حفظ کند.

به گزارش ایسنا، قیمت‌های طلا و نقره پس از انتشار آمارهای تورمی ایالات‌متحده که اندکی بالاتر از انتظارات بازار بود، از پایین‌ترین حد معاملات روز جمعه آمریکا بازگشتند. افزایش شاخص دلار آمریکا در آخرین روز معاملاتی آوریل نیز برای بازارهای فلزات منفی بود. طلای ژوئن با افت ۵.۵ دلاری به ۱۹۹۳ دلار و ۵۰ سنت رسید و نقره ماه مه با ۰.۰۶۸ دلار کاهش به ۲۴.۹۲ دلار رسید.

وزارت بازرگانی ایالات‌متحده روز جمعه اعلام کرد که شاخص قیمت اصلی هزینه‌های مصرف شخصی آن در ماه گذشته ۰.۳ درصد در مقایسه با افزایش ۰.۳ درصدی ژانویه افزایش یافته است و نرخ تورم مطابق با انتظارات اقتصاددانان افزایش یافت. با این حال، هزینه مصرف شخصی در ۱۲ ماه گذشته، ۴.۶ درصد افزایش یافت که بالاتر از حد انتظار بود و پیش‌بینی‌های اقتصاددانان به دنبال افزایش ۴.۵ درصدی بودند. در همان زمان، داده‌های تورم سالانه فوریه به ۴.۷ درصد افزایش یافت.

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران منتظر هفته آینده هستند که کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) تشکیل جلسه می‌دهد و انتظار می‌رود نرخ بهره کلیدی ایالات‌متحده را ۰.۲۵ درصد افزایش دهد. بانک مرکزی اروپا نیز هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد و انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا نرخ بهره اصلی خود را یک چهارم واحد افزایش دهد.

بازار طلا در حال تلاش برای یافتن سود صعودی جدید است زیرا قیمت‌ها به طور ثابت زیر ۲۰۰۰ دلار در هر اونس معامله می‌شوند. هر اونس طلای ژوئن آخرین بار با ۰.۲۷ درصد کاهش به ۱۹۹۲ دلار و ۷۰ سنت معامله شد.

فشارهای تورمی همچنان بر فعالیت‌های اقتصادی تأثیر می‌گذارد زیرا مصرف‌کنندگان بیشتر درآمد خود را پس‌انداز می‌کنند و هزینه کمتری می‌کنند. در این گزارش آمده است که درآمد شخصی پس از افزایش ۰.۳ درصدی در ماه فوریه در ماه گذشته ۰.۳ درصد افزایش یافته است. این داده‌ها کمی قوی‌تر از حد انتظار بود زیرا اقتصاددانان به دنبال افزایش ۰.۲ درصدی بودند.

بر اساس گزارش رویترز، هزینه‌های شخصی در ماه گذشته به دنبال افزایش ۰.۱ درصدی کاهشی در ماه فوریه بدون تغییر باقی ماند و مصرف نیز کمی بهتر از حد انتظار بود. با این حال، طلا با ادامه تعدیل پیش‌بینی‌های نرخ بهره در کوتاه‌مدت با مشکل مواجه خواهد شد. بازارها برای هفته آینده قیمت‌ها را ۲۵ واحد افزایش داده‌اند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.