جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45524
بازديد امروز: 25020
ميانگين بازدید: 37320
بازديد کل: 139,653,274
۲۳ هزار تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان استان تهران توزیع شد (یک شنبه 1402/02/10)

ایرنا:
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران اعلام کرد در فروردین ماه سال جاری در استان تهران مقدار ۲۳ هزار و ۶۲۰ تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان های این استان توزیع شد.

علی محمد حسینی روز یکشنبه در مورد حواله های الکترونیکی صادر شده در فروردین ماه سال جاری گفت: در یک ماه اخیر امسال در استان تهران، تعداد ۳۱۳۱ حواله به صورت الکترونیکی توسط مراکز جهاد کشاورزی صادر و مقدار ۲۳۶۲۰ تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان شهرستان های استان تهران توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اتصال سامانه پایش کودی با سامانه جامع پهنه بندی، کود تنها به اشخاصی تعلق می گیرد که کشاورز واقعی بوده و میزان کشت آن در سامانه پهنه بندی مشخص شده باشد.
محمدحسینی افزود: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها با هماهنگی معاون تولیدات گیاهی سازمان نسبت به ارائه خدمات قابل قبول به کشاورزان و جذب حداکثر سهمیه کودهای شیمیایی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

آغاز برداشت گل محمدی از مزارع شهرستان پیشوا

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا از آغاز برداشت گل محمدی از مزارع شهرستان خبر داد و گفت: روند برداشت تا نیمه اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، وحید رحیمی افزود: شهرستان پیشوا یکی از شهرستان باظرفیت در حوزه توسعه گیاهان دارویی بالاخص گل محمدی است که در سالیان گذشته از ۲ هزار متر مربع شروع شده و تا کنون به ۲ هکتار رسیده است.
رحیمی افزود: با توجه به کیفیت خوب گل محمدی تولید شده و با انجام کارهای تحقیقی و ترویجی و برگزاری روز مزرعه و ترویج این نوع کشت و برنامه ریزی مناسب می توان سطح کشت این گیاه در شهرستان را تا یکصد هکتار افزایش داد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.