جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 18834
ميانگين بازدید: 34356
بازديد کل: 139,288,604
شرکت ملی حفاری ایران از سرمایه‌گذاری بانک‌ها در نوسازی دکل‌های نفتی استقبال می‌کند (دوشنبه 1402/02/11)

ایرنا:
مدیرعامل ملی حفاری ایران گفت: این شرکت از سرمایه گذاری بانک ها و مراکز اقتصادی توانمند در زمینه بازسازی و نوسازی دکل های نفتی استقبال می کند.

به گزارش ایرنا حمید رضا گلپایگانی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت ملی حفاری ایران بر نگاه تحولی و تلاش مضاعف در تمامی بخش ها جهت پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت تاکید و اظهار کرد: رییس جمهور در دومین سفر استانی به خوزستان، چشم اندازهای جدی در زمینه این صنعت تعریف کرده که باید برای تحقق آنها بخصوص برای توسعه میادین و افزایش تولید تلاش کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تولید نفت کشور در جنوب انجام می شود ادامه داد: برای تحقق ماموریت های شرکت ملی حفاری در قالب چشم اندازهای تعیین شده از سوی رییس جمهور و وزارت نفت، افزایش بهره وری همچنان در دستور کار است.

گلپایگانی به بازسازی، نوسازی ناوگان حفاری و جایگزینی تجهیزات جدید اشاره و با استقبال از سرمایه گذاری بانک ها و مراکز اقتصادی در خصوص بازسازی و نوسازی ناوگان شرکت، افزود: با به کارگیری ظرفیت ها و توانمندی های داخل سازمان و استان و توسعه فعالیت ها، این شرکت می تواند در موضوع ایجاد اشتغال نیز بیش از پیش نقش آفرینی کند.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: برنامه پیش روی شرکت ملی نفت ایران در روزآمدسازی ناوگان این مجموعه بزرگ صنعتی جهت خرید دکل های حفاری دریایی و خشکی و عقد قرارداد یک میلیارد دلاری با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

بیشتر بخوانید

    رشد ۱۲.۵ درصدی فعالیت ناوگان حفاری چاه‌های نفت در دولت سیزدهم
    بخشی زیادی از اهداف توسعه‌ای صنعت نفت در سال ۱۴۰۱ محقق می‌شود
    ثبت یک هزار متر حفاری در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲

گلپایگانی گفت: در دولت سیزدهم، تاکنون ۱۵۸ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور با ثبت ۱۳۱ هزار و ۸۹۹ متر حفاری و تکمیل شد که نقش بسیار با اهمیتی در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید ایفا کرده است.

وی افزود: این شرکت مجموعه ای یکپارچه شامل ۲۰ نوع عملیات تخصصی با دربرگیری هشت هزار و ۱۰۰ مورد خدمات فنی را ارائه می دهد که در تعمیر و افزایش دبی چاه های در حال بهره برداری، تاثیرگذار است.

بر اساس این گزارش، ساخت تمامی قطعات یدکی شیر اطمینان، پوسته بالابر هیدرولیک ، نشت بند بونت ، اتصال هرزگرد ،، سیلیپس پنج، شفت اصلی تاپ درایو وارکو، مجموعه فراورش نفت (mot) از دیگر دستاوردهای شرکت ملی حفاری ایران در طول فعالیت دولت سیزدهم محسوب می شوند.

از مجموع چاه های حفر شده در پارسال، ۱۵ حلقه توسعه ای توصیفی، پنج حلقه اکتشافی و ۷۹ حلقه تعمیری تکمیلی بوده که از این تعداد ۷۷ حلقه چاه در گستره فعالیت پنج شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هشت حلقه در شرکت نفت فلات قاره در حوزه فرا ساحل، هشت حلقه در اجرای طرح های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۲ حلقه در قالب پروژه و چهار حلقه در پروژه های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و تکمیل و در اختیار شرکت های کارفرما قرار گرفت.

متراژ حفاری چاه های نفت و گاز سال گذشته این شرکت بیش از ۶۷ هزار متر بوده است.

هم اکنون از شمار ۷۳ دکل حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین ناوگان این شرکت ۶۳ دستگاه در مدار عملیات و یا جابجایی هستند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.