جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 772
ميانگين بازدید: 34356
بازديد کل: 139,270,542
صدور ۳۰۲ هزار مجوز غیرحضوری از طریق درگاه ملی مجوزها (دوشنبه 1402/02/11)

ایرنا:
وزارت اقتصاد اعلام کرد: ۸۰۷  هزار و ۶۷۹ درخواست مجوز کسب و کار از ابتدای سال گذشته تا اول اردیبهشت ماه امسال در درگاه ملی مجوزها ثبت شده که از این تعداد ۳۰۲ هزار و ۴۳۷ مجوز کاملاً غیرحضوری و بدون کاغذ و الکترونیکی صادر شده است.

به گزارش ایرنا از وزارت اقتصاد، از ۶ فروردین ماه سال گذشته تا اول اردیبهشت ماه امسال، تعداد ۳۹۱ هزار و ۱۳۷ درخواست صدور مجوز رد شده و ۱۱ هزار و ۱۸۳ درخواست در دست بررسی است. در این میان ۸۳ هزار و ۷۶۱ درخواست در بررسی با تاخیر مواجه شده‌اند و شاخص پاسخگویی به موقع این درگاه برای ۳۵ دستگاه مورد بررسی ۸۹.۶ درصد بوده است.

مجموع عنوان مجوزهای متصل شده به درگاه ملی مجوزها ۴ هزار و ۵۶۱ مجوز بوده، یعنی ۹۶.۸ درصد مجوزها به درگاه متصل شده است.

سازمان انرژی اتمی، سازمان محیط زیست، صندوق نوآوری، وزرت نیرو، اتاق بازرگانی دستگاه‌هایی هستند که هیچ تاخیری در بررسی مجوزهای درخواستی نداشتند.

بیشترین تعداد درخواست‌های صدور مجوز مربوط به وزارت تعاون در بخش مشاغل خانگی است که ۳۳۱ هزار و ۷۸۸ مورد بوده و ۱۷۴ هزار و ۴۵۵ مجوز در این بخش صادر شده که بیشترین تعداد مجوزهای صادر شده از طریق این درگاه است.

جامعه مشاوران مالیاتی، شهرداری‌های کلان‌شهرها و سازمان نظام پزشکی بیشترین درصد تاخیر در بررسی مجوزهای درخواستی را داشته و در شاخص پاسخگویی رتبه پایینی دارند و البته هنوز هیچ مجوز صادر شده‌ای از درگاه ملی مجوزها نداشته‌اند.

وزارت کشور با ۸ عنوان مجوز تنها ۲۵ درصد اتصال به درگاه داشته، اما مجوزی هم از این درگاه صادر نکرده؛ همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان، کارشناس رسمی دادگستری، جامعه حسابداران رسمی، سازمان اداری و استخدامی سازمان برنامه و بودجه و قوه قضاییه با درصد اتصال صفر به درگاه، هیچ مجوزی از درگاه صادر نکرده‌اند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.