جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 22530
ميانگين بازدید: 34356
بازديد کل: 139,292,300
زمان اعلام نوبت ویرایش‌کنندگان نوع خودروها مشخص شد (دوشنبه 1402/02/11)

ایسنا:
با پایان یافتن مهلت شش روزه برای تغییر نوع خودرو متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها به سال ۱۴۰۳ افتاده بود، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که اواسط هفته آینده، زمان نوبت تحویل این افراد مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهلت شش روزه برای تغییر اولویت‌های خودرویی شب گذشته ( ١٠ اردیبهشت ماه) به پایان رسید؛ بدین ترتیب مشتریانی که نوبت دریافت خودروهای آن‌ها به سال‌ آینده افتاده بود، توانستند نوع خودروی انتخابی را با اولویت‌بندی با پنج مدل دیگر (کم‌تقاضاتر) عرضه شده تغییر دهند تا در سال ۱۴۰۲ خودرو را تحویل بگیرند.

براین اساس طی این مدت متقاضیانی که تمایل به تغییر نوع خودرو به جهت دریافت در سال جاری داشتند، با مراجعه به پروفایل خود در سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، نسبت به تغییر نوع خودروی انتخابی اقدام کرده‌اند.

طبق آنچه که گفته شده بود پس از پایان مهلت تغییر نوع خودروی انتخابی، چند روزی سایت سامانه بسته خواهد بود تا بر اساس اولویت اول افراد، پالایش صورت گیرد و در نهایت ترتیب (اولویت) دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

هفته آینده نوبت‌ها مشخص می‌شود

طبق اعلام امید قالیباف-سخنگوی وزارت صمت- نوبت تحویل خودروها برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده ( ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده خواهد بود.

گفتنی است که اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همچنان همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ برای او ملاک خواهد بود و براساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

همچنین شایان ذکر است که طی مدت ویرایش نوع خودروها، گزینه انصراف غیر فعال شده بود تا مشکلی از این حیث پیش نیاید، اما پس از پایان یافتن مهلت گزینه انصراف مجدد فعال شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.