جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 36199
ميانگين بازدید: 35102
بازديد کل: 139,414,461
پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور رییس جمهور گشایش یافت (یک شنبه 1402/02/17)

ایرنا:
پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دقایقی پیش با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در سالن اجلاس سران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، رییس جمهور پیش از حضور در آیین افتتاحیه، از بخش هایی از این نمایشگاه بازدید کرد.

در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۳) به گفته معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ۷۵۰ شرکت داخلی حضور دارند و ۶۰ کشور از نقاط مختلف دنیا آمادگی خود را برای بازدید از این نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

مهدی صفری درباره کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هم توضیح داد که کشورهای حاضر در این نمایشگاه کشورهایی مانند امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه ، چین و برخی دیگر از کشورها از جمله شرکت کنندگان در این رویداد هستند.

وی یادآورشد: ما در این نمایشگاه در ۱۲ بخش از جمله صنعت، پزشکی لوازم خانگی، مواد غذایی، پتروشیمی و دیگر موارد حاضر خواهیم بود.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو۲۰۲۳) از امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

این‌نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع در ۱۵ سالن نمایشگاهی، با میزبانی ۷۰ هیات تجاری و دولتی مشتمل بر بیش از هزار و ۲۰۰ تاجر و مقام دولتی از سراسر دنیا با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، اوراسیا، آفریقا و آمریکای لاتین و تنوع بخشی به کالاهای صادراتی کشور (خاصه دانش بنیان و نیز دارای ارزش افزوده بیشتر) به منظور افزایش ضریب تاب آوری اقتصادی کشور از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.