جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 47148
ميانگين بازدید: 36169
بازديد کل: 139,575,509
نیروگاه برق ری رکورد دار تعمیرات اساسی در کشور (یک شنبه 1402/02/17)

ایرنا:
نیروگاه برق ری رکورد دار بیشترین تعداد تعمیرات اساسی، بازدید مسیر داغ و بازدید محفظه احتراق در بین نیروگاه های کشور در سال گذشته شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی نیروگاه برق ری اعلام کرد: این نیروگاه در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ و از اواسط مهر ماه بعد از پشت سر گذاشتن پیک تابستان، با برنامه ریزی برای پیک سال ۱۴۰۲ و با هدف کسب آمادگی لازم واحدها برای تأمین بار شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری تولید، تعمیرات و بازدیدهای دوره ای خود را آغاز کرد.

براساس این گزارش، ۶ تعمیر اساسی، سه بازدید مسیر داغ توربین و ۱۲ بازدید محفظه احتراق، یکی از پرکارترین فصول تعمیرات را برای نیروگاه ری و پرسنل تلاشگر این نیروگاه رقم زد.

در این گزارش آمده است: به طوری که تمام واحدهای گازی متنوع نیروگاه ری در ۶ ماه دوم سال گذشته مورد بازدید و تعمیرات دوره ای قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید: بازدید و تعمیرات پیشگیرانه واحد های تولید انرژی نیروگاه ری متناسب با ساعت کارکرد هر واحد پس از پایان پیک تابستان با هدف کسب آمادگی لازم واحدها برای تأمین بار شبکه سراسری برق کشور و کمک به پایداری و استمرار تولید برق در پیک سال بعد توسط متخصصان توانمند این نیروگاه صورت می پذیرد.

برپایی سه هزار و ۳۰۰ مانور ، طراحی و ساخت ۴۰ عدد کارت الکترونیکی مورد نیاز به دست متخصصان نیروگاه، بازسازی واحد شماره ۳ پس از چند سال توقف و بازگشت این واحد به مدار تولید، رفع نشتی از ترانس ها و ۲۱ فقره تعمیر اساسی همه واحدهای تولید برق این نیروگاه از عملکرد کارکنان و مهندسان این نیروگاه در سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرعامل نیروگاه حرارتی برق ری نیز با اشاره به بومی‌سازی بسیاری از قطعات در این نیروگاه گفته بود که سال گذشته بیش از ۴۰ میلیارد تومان در قطعه‌سازی تجهیزات این نیروگاه صرفه جویی داشتیم به گونه ای که پنج هزار قطعه را بومی سازی کردیم.

حمید بادرستانی هزینه اورهال و تعمیرات اساسی نیروگاه برق ری را در سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: واحدی نیروگاهی که سه سال خارج از چرخه تولید بود را احیا کردیم؛ این درحالی است که هشت واحد در سال گذشته اورهال و بازدید های دوره ای در زمان مقرر انجام شد.

به گزارش ایرنا، نیروگاه گازی ری در زمینی به مساحت ۵۲ و نیم هکتار در هفت کیلومتری مرکز شهرستان ری در نزدیکی پالایشگاه تهران قرار دارد.

این نیروگاه دارای ۲۱ واحد توربین گازی به ظرفیت اسمی ۸۰۰ مگاوات است که تولید برق آن بنا به فصول سرد و گرم سال متغیر است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.