جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 1430
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,251,020
توزیع ۶۰ هزار تن سیب و پرتقال تنظیم بازاری از فردا/ پیشنهاد قیمت ۲۷۰۰ و ۱۸۰۰ تومانی سیب و پرتقال (سه شنبه 1396/12/22)

اقتصاد ایران:
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: از فردا ۲۳ اسفندماه ۴۰ هزار تن پرتقال و ۲۰ هزار تن سیب زرد و قرمز برای تنظیم بازار میوه شب عید به مرور تا ۱۵ فروردین‌ماه در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری فارس، علی اوسط هاشمی امروز در حاشیه بازدید از انبارهای ذخیره میوه تنظیم بازار برای شب عید در اطراف استان تهران گفت: ۴۰ هزار تن پرتقال جنوب و پرتقال تامسون شمال و ۲۰ هزار تن سیب قرمز و زرد به مرور برای تنظیم بازار شب عید وارد بازار می‌شود که این طرح تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی در مورد قیمت محصولات عرضه شده، گفت: قیمت‌ها را باید کارگروه تنظیم بازار اعلام و نهایی کند و پیشنهادشان این است که ۱۵ درصد کمتر از نرخ موجود در بازار این میوه‌ها عرضه شود البته تعیین نرخ را در هر استان به اختیار مسئولان تنظیم بازار آن استان گذاشته‌ایم.

وی در ادامه گفت: قیمت هر کیلو پرتقال ۱۸۰۰ تومان و هر کیلو سیب قرمز و زرد ۲۷۰۰ تومان پیشنهاد شده که هنوز این نرخ‌ها قطعی نیست و باید منتظر نظر نهایی کارگروه تنظیم بازار باشیم.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی همچنین به این نکته اشاره کرد که امسال برای تأمین و تنظیم بازار میوه شب عید ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است و میوه به اندازه کافی در انبارها وجود دارد.

وی همچنین خطاب به سازمان‌ها، نهادها و اتحادیه‌ها اعلام کرد که این نهادها می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های تعاون روستایی در تهران و سایر استان‌ها به هر میزان که نیاز دارند میوه شب عید را با قیمت ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان زیر نرخ فروش به صورت عمده دریافت کنند.

وی همچنین در مورد کیفیت اینگونه محصولات که در سال‌های گذشته حرف‌های زیادی در مورد آن وجود داشت، گفت: محصولات ذخیره شده از کیفیت بالایی برخوردار است اما برای حفظ کیفیت آن مباشران نیز این محصولات را در شرایط خوبی نگهداری و به بازار عرضه می‌کنند تا به دست مصرف کننده برسد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.