جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 19151
ميانگين بازدید: 35570
بازديد کل: 139,098,747
هر بشکه نفت در اخرین روز کاری بازارهای جهانی در هفته گذشته با 1.09 دلار افزایش 66.21 دلار فروخته شد. (شنبه 1396/12/26)

اقتصاد ایران:
به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، قیمت نفت پس از یک رشد زیاد به علت بالا رفتن شاخص های سهام در بورس آمریکا در روز جمعه، هفته گذشته را با افزایش به پایان برد.

قیمت نفت در آستانه ثبت هفته کاهشی بود اما پس از آن افزایش یافت زیرا هم ارزش بازار بورس بالا رفت و هم سرمایه‌گذاران در انتظار مصاحبه تلویزیونی ولیعهد عربستان در برنامه ۶۰ دقیقه هستند.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 1.09 دلار افزایش 66.21 دلار فروخته شد. دیروز قیمت نفت برنت تا 66.42 دلار، بالاترین رقم از 28 فوریه نیز بالا رفت.

افزایش ارزش بازارهای بورس وال‌استریت نیز از دیگر عوامل تقویت‌کننده قیمت نفت بود .

شاخص اس‌اند پی 500 که در هفته منتهی به پنج‌شنبه 1.5 درصد کاهش یافته بود، رشته 5 روزه کاهشی در سال 2018 را پاره کرد و 0.17 درصد رشد کرد و به 2752.01 واحد رسید.

با این حال، ارزش سهام در وال‌استریت به طور کلی طی هفته گذشته، کاهش داشته زیرا سهام‌ها به علت احساس افزایش بحران در دولت ترامپ و بروز نشانه‌هایی که می‌تواند جنگ تجاری ایجاد کند، با چالش روبرو بودند.

ارزش دلار در ساعات اولیه به 105.61 واحد در برابر ین کاهش یافت که کمترین میزان از 7 مارس به شمار می‌رفت.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.