جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 25397
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,889,906
تعداد واحدهای صادرکننده 37 درصد افزایش یافت (دوشنبه 1397/02/03)

ایرنا:
ئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات غیر نفتی کشور در سال 1395 توسط هشت هزار واحد فعال صادراتی انجام شد که این رقم در سال گذشته (1396) با رشدی 37 درصدی به 11 هزار واحد افزایش یافت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان توسعه تجارت، «مجتبی خسروتاج» در سومین نشست پویش صادرات، رقم صادرات غیرنفتی را در سالهای 95 و 96 به ترتیب 44 و 47 میلیارد دلار ذکر کرد و گفت: در سال 95 تعداد 2 هزار و 550 صادرکننده، بیش از یک میلیون دلار صادرات داشتند که در سال 96 این تعداد به 2 هزار و 800 صادرکننده رسید.
وی ادامه داد: این روند نشان دهنده ورود 250 واحد به صحنه صادرات کشور است اما در مقایسه با کشورهای توانمند صادراتی مانند آلمان که با جمعیتی مشابه ایران، حدود 100هزار فعال صادراتی دارد، ناچیز است.
معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اهمیت تناسب ظرفیت‌سازی با تولید کالا و خدمات، گفت: رسیدن به هدف‌گذاری رشد 22 درصدی صادرات در سال جاری، نیازمند افزایش 20 درصدی حضور فعالان اقتصادی و بنگاه‌های صادراتی است.
خسروتاج با بیان اینکه کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها) نقشی ویژه در راستای توسعه صادرات ایفا می کنند، گفت: ظرفیت سازی در بخش‌هایی چون خدمات الکترونیک و صنایع خلاق در اولویت برنامه‌های دولت برای توسعه صادرات است.
وی اظهار کرد: ظرفیت های ایجاد شده در برخی بخش ها به نتیجه رسیده است و شاهدیم که دو بخش پتروشیمی و معدن، 22 میلیارد دلار از 47 میلیارد دلار کل صادرات غیرنفتی را به خود اختصاص داده اند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.