جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 14343
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,263,933
قیمت جهانی طلا ثابت ماند (چهار شنبه 1397/03/30)

ایرنا:
قیمت طلا در بازارهای جهانی صبح روز چهارشنبه همزمان با ثبات شاخص دلار و افزایش شاخص سهام افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز انگلیس، فلز زرد دیروز (سه شنبه) تقریباً به کمترین مقدار خود در 6 ماه گذشته کاهش یافت.
قیمت آنی یا تحویل فوری طلا در ساعت 03:31 امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن در سطح یک هزار 273 دلار و 92 سنت در هر اونس ثابت ماند و نسبت به آخرین قیمت دیروز تغییر نکرد.
بهای این فلز گرانبها دیروز در بازار لندن با رسیدن به سطح یک هزار و 270 دلار در هر اونس، کمترین مقدار خود از 22 دسامبر (اول دی 1396) را ثبت کرد.
قیمت آتی طلا در بازار کامکس آمریکا نیز تنها با 0.2 درصد کاهش نسبت به دیروز به یک هزار و 276 دلار در هر اونس رسید.
بهای طلا به طور معمول در شرایط افزایش ریسک و نبود اطمینان در بازار، افزایش می یابد زیرا دارایی مطمئنی است که افراد می توانند با خرید آن، ارزش دارایی خود را حفظ کنند، اما اکنون طلا نقش یک دارایی ایمن را بازی نمی کند، بلکه این دلار، ین و حتی اوراق خزانه آمریکا هستند که این نقش را ایفا می کنند.
نرخ برابری دلار آمریکا در برابر ین ژاپن صبح امروز تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشت در حالی که بازده اوراق قرضه آمریکا به دلیل نگرانی از بدتر شدن تنش تجاری میان آمریکا و چین افزایش پیدا کرد.
با این حال، تداوم نگرانی ها در مورد رکود تجاری ممکن است جلوی افزایش شاخص دلار را نیز بگیرد.
شاخص بازار سهام چین نیز که دیروز کاهش پیدا کرده بود، صبح امروز نیز به افت خود ادامه داد. چشم انداز بدتر شدن جنگ تجاری این کشور با آمریکا مانع افزایش ارزش سهام سایر شرکت های آسیایی در این بازار شد.
قیمت تحویل فوری نقره صبح امروز در بازار لندن با 0.2 درصد افزایش به 16 دلار و 31 سنت رسید.
پلاتین با 1.2 درصد کاهش قیمت به بهای 857 دلار و 10 سنت در هر اونس معامله شد، اما قیمت پالادیوم تقریبا در سطح 967 دلار در هر اونس ثابت ماند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.