جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 12232
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,261,822
گمرک ایران برای کشف مخدرهای جدید در جهان اول شد (یک شنبه 1397/05/28)

ایرنا:
سازمان جهانی گمرک در گزارشی اعلام کرد: گمرک جمهوری اسلامی ایران رتبه نخست کشف و شناسایی مخدرهای جدید با عنوان گل یا بذر شاهدانه را در دنیا کسب کرده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از منبع یاد شده، یکسال گذشته گمرک ایران با 424 مورد کشف ماده مخدر گل یا بذر شاهدانه، رتبه نخست و بنگلادش و قطر به ترتیب با 131 و 61 مورد کشفیات در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
خبرنگار ما افزوده است، بذرشاهدانه یا ماده مخدر گل یکی از کشفیات مهم گمرک است که به طور معمول در بسته های پنج تا 10 دانه ای اغلب از کشورهای اروپایی به ایران می آید و قاچاقچیان بیشتر از روش پستی برای انتقال این بذر استفاده می کنند.
ارسال بذر این گیاه مخدر در قالب بسته پستی از خرداد 95 آغاز شد و در این سال 204 مورد کشفیات در این زمینه در گمرک به ثبت رسید.
پارسال بیش از 250 پرونده در گمرک جمهوری اسلامی ایران به موضوع قاچاق این نوع مواد مخدر اختصاص داشت.
براساس این گزارش، دفتر اطلاعات سازمان جهانی گمرک (RILO) در سالهای 17- 2016 گمرک ایران در مبارزه با قاچاق برای 2 سال متوالی رتبه نخست را در بین گمرکات کشورهای جهان کسب کرد.
آمارهای منتشر شده نشان می دهد، ماموران گمرک ایران پارسال ( 1396 ) بالغ بر 153 تن انواع مواد مخدر کشف کردند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.