جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 28221
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,277,811
قیمت طلا بالا رفت (دوشنبه 1397/05/29)

خبرگزاری فارس:
با تضعیف ارزش دلار تقاضا برای طلا در بازارهای جهانی افزایش و قیمت این فلز گران‌بها بالا رفت.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، در معاملات امروز با امید به کاهش تنش‌ها میان آمریکا و چین که موجب فشار بر دلار شد و تقاضا برای طلا را بهبود داد، قیمت این فلز گران‌بها افزایش یافت.

هر اونس طلا با 2.92 دلار افزایش 1187.17 دلار فروخته شد. این فلز گران‌بها هفته گذشته به کمترین میزان از ژانویه 2017 برابر با 1159.96 دلار در هر اونس رسید.

ارزش طلا هفته گذشته 2.2 درصد کاهش یافت و ششمین هفته متوالی کاهشی را رقم زد. همچنین این فلز گرانبها بدترین عملکرد هفتگی از ماه دسامبر را نیز رقم زد.

قیمت طلا از بالاترین رقم در ماه آوریل در اثر رشد ارزش دلار، بیش از 13 درصد کمتر شده است.

در آن زمان، در میان اختلافات تجاری و بحران ارز در ترکیه، سرمایه‌گذاران به دنبال مکانی امن برای ذخیره دارایی‌ها بودند و دلار را به طلا ترجیح دادند.

اما در آستانه مذاکرات تجاری در سطوح پایین میان مقامات چین و آمریکا در واشنگتن در روز سه شنبه و چهارشنبه، رشد دلار کند شد.

شاخص دلار که ارزش این ارز را در برابر سبدی از ارزهای بین‌المللی می‌سنجد ، امروز به 96.175 واحد رسید. این شاخص بدترین عملکرد روزانه در نزدیک به یک ماه گذشته را در روز جمعه داشت.

ذخایر طلای گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا در جهان در روز جمعه نسبت به روز پنج شنبه 0.15 درصد کاهش یافت و به 772.24 تن رسید.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.