جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 16630
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,166,293
با فدا شدن مسافرین صنعت هوانوردی از بین خواهد رفت (سه شنبه 1397/05/30)

ایسنا:
یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: صنعت هوانوردی وابسته به مسافر است. با فدا شدن مسافرین نهایتا این صنعت نیز از بین خواهد رفت.

سید هادی بهادری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما بیان کرد: متاسفانه امروز هزینه‌های مردم بر اساس دلار است ولی درآمد آنها بر اساس ریال. آنچه امروز در حال اتفاق افتادن است افزایش قیمت‌ها حتی قیمت‌های وابسته به دولت است. در حالی که درآمد مردم ثابت است. افزایش قیمت بلیت پروازها نیز منجر به کم شدن استقبال مردم از سفرهای هوایی خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز توانایی مردم در سفرهای هوایی کاهش یافته است چراکه قیمت یک پرواز رفت و برگشت از شهرستان‌ها به تهران به یک میلیون تومان رسیده است.

بهادری با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی اظهار کرده که حفظ صنعت هوانوردی از قیمت پروازها مهم‌تر است بیان کرد: صنعت هوانوردی وابسته به مسافر است. با فدا شدن مسافر نهایتا این صنعت نیز از بین خواهد رفت. باید حمایت‌های لازم از مسافرین انجام شود تا این صنعت بتواند بر روی پای خود بایستد. هزینه‌های زیادی برای توسعه فرودگاه‌ها شده است. با عدم حمایت از مسافرین و از بین رفتن این صنعت شاهد هدر رفت سرمایه نیز هستیم.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا امروز شاهد افزایش بیش از ۵۵ درصدی نرخ بلیت‌ها که به گفته وزیر راه و شهرسازی متاثر از نرخ ارز است، هستیم بیان کرد: امروز قیمت بلیت‌ها سه برابر شده است. هر بلیت حداقل ۶۰ درصد افزایش یافته است حتی بعضا ما شاهد افزایش قیمت صد در صدی نیز هستیم. این امر ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح است. دولت باید در این زمینه تدبیری بیندیشد. آنچه امروز دیده می‌شود یک بی تدبیری مدیریتی است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.