جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 33560
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,247,917
صدور ۸۸۹۶ مجوز برای ایجاد واحد تولیدی در کشور (سه شنبه 1397/06/27)

ایسنا:
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه آمار صدور مجوز ایجاد واحد تولیدی در کشور طی پنج ماهه اول سال ۸۸۹۶ واحد بوده است، گفت: باوجود تمامی فشارهای دشمن، ملت هنوز زنده است.

‌به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری در بازدید از صنایع غذایی گهر دورود، اظهار کرد: این واحد تولیدکننده پت و آب معدنی است. با توجه به شرایط فعلی واحدهای پت‌سازی و فعال در این زمینه با مشکلاتی برای تهیه مواد اولیه خود مواجه شدند. در همین راستا ستاد اقتصادی تشکیل شد و قرار است طی روزهای آینده شرایطی به وجود آید که مواد مورد نیاز این واحدها در بورس عرضه شود. با این کار نیازمندان اصلی این مواد می‌توانند در بورس ماده مورد نیاز خود را با قیمتی معقول و مناسب تهیه کنند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه در صنایع غذایی گهر سه نوع آب با سه ظرفیت تولید می‌شود، گفت: آب تولید شده از Ph خوبی برخوردار بوده و تولید مناسبی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در کنار این فعالیت‌ها، صنایع بسته‌بندی نیز در این واحد پیگیری می‌شود که قرار است با همکاری بخش خصوصی این مجموعه را به حداکثر تولید برسانیم.

شریعتمداری همچنین در جلسه بررسی موانع و مسائل واحدهای صنعتی شهرستان دورود اظهار کرد: طی بازدید امروز مسائل خوبی مطرح شد و در چارچوبی که توسط نماینده این شهرستان عنوان شد موضوعات را بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه احساس تکلیفی همیشگی داریم، گفت: اگر در ملتی یاس و ناامیدی شکل گیرد مشکلات سخت‌تر خواهند شد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: استانی که در دوره‌های مختلف شهیدانی به جمهوری اسلامی ایران هدیه کرده، هم اکنون بیشترین آمار بیکاری جوانان را دارد و بعضی از واحدهای آن به تعطیلی کشیده شده‌اند. این امر به علت برخی سیاست‌های غلط اقتصادی در کشور بوده است. علیرغم تمامی تحریم‌هایی که وجود دارد، کشور روند رو به جلویی را در پیش گرفته است.

او خاطرنشان کرد: طی پنج ماهه اول امسال ۱۶۹ مجوز ایجاد واحد صنعتی در لرستان صادر شده که نشان می‌دهد علی‌رغم تمامی مشکلات موجود هنوز بین مردم امید وجود دارد و باید قدر آن را بدانیم چراکه پای کار هستند.

وی از صدور ۴۱ پروانه بهره‌برداری طی این مدت برای واحدهای صنعتی در لرستان خبر داد و گفت: واحدهای ایدرو و ایمیدرو موظف به سرمایه‌گذاری در این استان هستند.

شریعت‌مداری نحوه اخذ مالیات بر ارزش افزوده را مشکل عمده صنعت در کشور عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم طی برگزاری جلساتی با سه قوه این موضوع حل و فصل شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سیمان دورود یک نماد است، ادامه داد: مسئولان شستا باید پای کار بیایند و این موضوع را حل کنند.

 وی به پروژه سیمان دورود نیز اشاره کرد و افزود: طی جلسه امروز تصمیماتی برای این واحد گرفته خواهد شد و اگر لازم باشد ستادی ویژه استان تشکیل خواهیم داد.

شریعت‌مداری فارسیت را نیز فرصت عظیمی عنوان کرد که بخشی از ماشین‌های آن به فروش رسیده است و ادامه داد: برای این واحد باید طرح جدیدی جایگزین شود.

وزیر صمت بیان کرد: داروسازی بایرافلاک یکی از واحدهای باافتخار کشور بوده که بخش انسانی آن پیشرفت خوبی داشته است و برای نیاز مالی آن ۵۸ میلیارد اعتبار ریالی و ۶ میلیون دلار تسهیلات ارزی پرداخت خواهد شد.

وی به توقف خروج شیر صنعتی از کشور نیز اشاره کرد و گفت: پیشنهاد واردات ۲۵ هزار تن شیر خشک صنعتی به دولت داده شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.