جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 8509
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,899,110
باکو میزبان اجلاس وزیران اوپک در سال 2019 خواهد بود (یک شنبه 1397/07/29)

ایرنا :
وزیر انرژی جمهوری آذربایجان گفت: اجلاس وزیران انرژی «کشورهای عضو اوپک و کشورهای غیرعضو تولیدکننده نفت» در نیمه اول سال 2019 میلادی در باکو برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری « حقین. آذ» ، «پرویز شاهباز اف » در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تصمیم اولیه در این زمینه اتخاذ شده و این موضوع در ماه دسامبر سال جاری میلادی در نشست کمیته بازرسی اوپک قطعی و تاریخ دقیق برگزاری این اجلاس در باکو مشخص می شود .
«محمد بارکیندو» دبیر کل سازمان اوپک نیز مدتی پیش اعلام کرده بود که اجلاس وزیران انرژی کشورهای عضو اوپک و غیر عضو در سال 2019 میلادی در جمهوری آذربایجان برگزار می شود .
جمهوری آذربایجان یکی از کشورهای شرکت کننده در توافق کاهش تولید میان اوپک و ۱۰ تولیدکننده خارج از این سازمان برای محدود کردن عرضه به میزان ۱.۸ میلیون بشکه در روز است.
این کشور با کاهش تولید به میزان ۳۵ هزار بشکه در روز، پایبندی بالایی به این توافق نشان داده است.
تولید این کشور در سه ماهه نخست سال میلادی جاری حدود ۲.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرد و به ۷۸۶ هزار بشکه در روز رسید که به دلیل فعالیت حفاری بیشتر شرکت دولتی سوکار بود. با این‌همه تولید جمهوری آذربایجان همچنان پایین سهمیه تولید ۸۳۴ هزار بشکه در روز که در توافق کاهش تولید تعیین شده، مانده است.
با وجود آمار سه ماهه نخست، به دلیل افت طبیعی تولید انتظار نمی‌رود تولید جمهوری آذربایجان تا پایان سال رشد بیشتری پیدا کند.
مقامات جمهوری آذربایجان برآورد کرده‌اند که تولید نفت و میعانات این کشور در سال ۲۰۱۸ به ۳۷.۵۳۵ میلیون تن یا به عبارتی ۷۵۳ هزار و ۷۸۵ بشکه در روز خواهد رسید که حدود سه درصد کمتر از سال گذشته است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.