جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 30144
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,920,745
«برق» بهترین صادرات برای حمایت از منافع ملی است (دوشنبه 1397/07/30)

ایرنا:
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، اقتصاد کشور را متکی بر مواد اولیه دانست و گفت: با توجه به اینکه مواد اولیه را بدون تبدیل به محصول نهایی، به فروش می رسانیم، بهترین صادراتی که می تواند منافع ملی را محقق سازد، برق است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «همایون حائری» امروز (دوشنبه) در سی و سومین همایش بین المللی برق در محل پژوهشگاه نیرو اظهار داشت: در صنعت برق مواد اولیه را تبدیل به برق و سپس صادر می کنیم؛ بنابراین درآمدهای حاصل از صادرات برق، از ارزشمندترین درآمدهاست.
معاون وزیر نیرو افزود: در ابر چالش ها، با نزدیک شدن به محدودیت ها، باید مسیرمان را تغییر دهیم زیرا در مسیر قبلی حرکت کردن، نمی تواند مساله ما را حل کند.
معاون وزیر نیرو با اعلام اینکه برای تغییر در این مسیرها 10 شاخص در نظر گرفته ایم، نخستین شاخص را «تغییر آرایش بخش برق» بیان کرد.
«شاخص بعدی در فضای جدید، درصد انرژی تولیدشده بدون استفاده از سوخت فسیلی است؛ این شاخص از کسر بخش های نیروگاهی بخار، آبی و اتمی، بر کل انرژی های مصرفی به دست می آید.»
حائری اظهار داشت: «میزان حمایت موثر از بخش خصوصی و جلب مشارکت آنها و میزان استفاده از توانایی ها و دارایی های موجود» از دیگر شاخص های تغییر نگاه در صنعت برق است.

** تلفات شبکه برق به 10.4 درصد کاهش یافته است
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران در مورد تامین نیاز مالی صنعت برق گفت: این مساله یکی از مواردی است که وزیر نیرو به شخصه پیگیر تحقق آن است؛ در همین راستا نیز روش‌های مختلفی را برای تامین این منبع در نظر گرفته‌ایم.
وی افزود: مذاکرات خوبی را با مجلس شورای اسلامی و دولت انجام شده که حمایت‌های آنها را از صنعت برق به دنبال داشت است و پیش‌بینی می‌کنیم به زودی این تامین اعتبار صورت گیرد.
حائری در خصوص میزان هدررفت انرژی در صنعت برق گفت: در سال 1393 میزان هدررفت شبکه توزیع برق 15 درصد بود که اکنون به 10.4 درصد کاهش یافته است؛ به طور کلی تلفات شبکه توزیع و بخش تلفات که عددی معادل 2.8 درصد است، تلفات 14.2 درصدی را در دو حوزه توزیع و انتقال برای صنعت برق رقم زده است.
وی در خصوص اقدام های وزارت نیرو برای تک‌ رقمی شدن تلفات شبکه برق اظهار کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته تا سال آینده میزان تلفات برق در شبکه تک ‌رقمی خواهد شد. البته امسال نیز در یک فصل از سال میزان تلفات تک‌ رقمی شد اما دوباره به حالت قبل بازگشت.
به گزارش ایرنا، در این همایش یک هزار و 74 مقاله از داخل و خارج از کشور دریافت شده که توسط 165 نفر از استادان کمیته های علمی بررسی و از بین آنها 383 مقاله برگزیده شده و قرار است 220 مقاله برگزیده به صورت شفاهی ارائه شود.
در کنار این برنامه، ششمین همایش فناوری نانو در صنعت برق نیز برگزار می شود و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.