جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 20010
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,269,600
پنجمین نمایشگاه بورس کیش افتتاح شد (دوشنبه 1397/07/30)

ایسنا:
دهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار نمایشگاه بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور مسئولان بازار سرمایه ایران از امروز دوشنبه در جزیره کیش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، امروز پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و دهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور مقامات بازارهای مالی ایران شروع به کار کرد.
در افتتاحیه این نمایشگاه، رییس سازمان بورس، رییس سازمان خصوصی‌سازی، مدیران ارکان بازار سرمایه از جمله شرکت بورس، فرابورس، بورس کالا، بورس انرژی، رییس بیمه مرکزی و رییس مناطق آزاد کیش حضور داشتند.

این رویداد بازار مالی از تاریخ ۳۰ مهرماه تا ۳ آبان ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود و مسوولان بازار مالی ایران در پنل‌های مختلف این نمایشگاه به تشریح عملکرد و ظرفیت‌های بازارهای مالی ایران از جمله بازار سرمایه می‌پردازند.

سعیدی - معاون سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کیش- در ابتدای مراسم افتتاحیه همایش، گفت: در حال حاضر ما در این نشست شاهد حضور بیش از ۳۶۰ شرکت هستیم و بیش از ۶۰ شرکت کننده خارجی  و ۳۰ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

انصاری لاری- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش- نیز، اظهار کرد: برگزاری این همایش با توجه به وضعیت فعلی کشور نشانه روشنی از قوت در اقتدار کشور است.

وی درباره پتانسیل‌های جزیره کیش گفت: به زودی باند جدید فرودگاه کیش به بهره‌برداری خواهد رسید. ظرفیت‌های اقامتی و ورزشی و تفریحاتی جزیره در حال افزایش است. به تازگی سه هتل به بهره‌برداری رسیده است و سه هتل هم در ادامه به بهره‌برداری خواهند رسید. زیر ساخت‌های اینترنتی جزیره در حال ارتقاء است و اینترنت وای‌فای کیش به صورت مجانی در دسترس همه افراد در کیش قرار خواهد گرفت.

انصاری لاری افزود: می‌شود در چارچوب قوانین موضوعه کشور، ضوابط رفت و آمد و کار در کیش تغییر کند تا آرامش کیش بیش‌تر و تثبیت شود.

وی اضافه کرد: وقتی دنیا ایران را می‌پذیرد باید در گوشه‌ای این مناسبات را تمرین کرده باشیم. کیش می‌تواند محل تمرین این مناسبات و دریچه‌ای باشد برای ارتباط ایران با دنیای بین‌الملل. ما در کیش می‌توانیم افزایش کیفیت زندگی ایرانیان را تجربه کنیم.

در ادامه امیری- معاون پارلمانی رییس جمهور - گفت: بخشی از  تغییرات اقتصادی در ایران ناشی از عوامل درونزا و ساختارهای اقتصادی و بخشی ناشی از کنش‌های بین‌المللی بوده است. امیدواریم نشستی علمی داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی از توفیقاتی که در نظام جمهوری اسلامی و در دولت تدبیر و امید انجام شده و به نتیجه رسید، افزود: امروز شرایط ما با هفت سال گذشته متفاوت شده است، اگر ما شاهد بدعهدی آمریکا هستیم اما شرایط به نحوی بود که آن اجماع جهانی که علیه ایران شکل گرفته بود، از هم پاشید و حاکمان آمریکا اثبات کردند که نه تنها به ما بلکه به دوستان خود نیز وفادار نیستند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: ما بیش از پیش نیازمند فعالان نوآور و سیستمی‌نگر در عرصه اقتصاد کشور هستیم. سرمایه‌گذارانی که در عرصه کار و فعالیت تجربه دارند و از تغییر و ریسک هراس ندارند. باید نظام آموزشی را از کارمندپروری به کارآفرین‌پروری تبدیل کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.