جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 6553
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,256,143
تقاضای گاز طبیعی در منطقه آسیا افزایش می یابد (دوشنبه 1397/07/30)

ایرنا:
مرکز انرژی ریستاد (Rystad Energy) اعلام کرد: گسترش ظرفیت سازی احیای مجدد گاز در منطقه آسیا منجر به بالارفتن تقاضای گاز طبیعی در این منطقه تا سال 2030 خواهد شد.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز بین المللی انرژی ریستاد (Rystad Energy)، با گسترش ظرفیت سازی هند و چین، انتظار می رود که حجم مجموع ظرفیت برنامه ریزی شده تا سال 2030 به 700 میلیون تن در سال خواهد رسید. همچنین تقاضای 392 میلیون تنی گاز طبیعی آسیا در سال 2030 به معنای میانگین نرخ بهره برداری 56 درصدی است اگر تمام پروژه های احیای مجدد گاز به تصویب برسند.
تقاضای فصلی آسیای شرقی نیازمند ادامه ظرفیت سازی چین است در حالیکه ثبات تقاضای بیشتر در منطقه جنوب شرقی آسیا می تواند منجر به راه اندازی پروژه های احیای مجدد گاز با نرخ بالای بهره برداری شود.
گسترش احیای مجدد گاز طبیعی بیشتر در پروژه 2030 منطقه خاورمیانه نیازمند پشت سر گذاشتن تقاضای گاز طبیعی کشورهای بحرین و ترکیه است.
به طور مشابه، آمریکای مرکزی و جنوبی نیازمند واردات امکانات جدید از کشورهای شیلی، کلومبیا و آرژانتین هستند و اروپا نیز با این وجود شاهد ظرفیت بیشتر برای واردات گاز طبیعی خواهد بود تا بتواند در زمان کسادی بازار از آن استفاده کند.
به طور کل، رشد تقاضا توسط ظرفیت احیای گاز در حجم بالا که در سال 2030 به 1150 میلیوتن تن خواهد رسید مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.