جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 23573
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,136,563
اسامی شرکت‌های غیرمجاز بیمه اعلام می‌شود (سه شنبه 1397/08/01)

ایسنا:
رئیس بیمه مرکزی گفت: اسامی شرکت‌های بیمه‌ای که مجوز ندارند یا مجوزشان لغو شده به مردم اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سلیمانی امیری امروز در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد، اظهارکرد: اعلام کردیم که آمادگی جذب سرمایه‌گذارانی که حاضر هستند در ایران شرکت بیمه تشکیل دهند را داریم. منظور از این شرکت‌ها طبیعتا سرمایه‌گذاران خارجی است. مایل هستیم با شرکت‌های بیمه خارجی چه در بخش بیمه‌های مستقیم و چه در بخش اتکایی همکاری داشته باشیم.

وی درباره عملکرد بیمه مرکزی در مقابل شرکت‌های بیمه گفت: بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه را حمایت می‌کند و هم بر عملکردشان نظارت دارد. این طور نیست که فقط دید نظارتی و تنبیهی وجود داشته باشد.

سلیمانی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد سندیکا بیمه‌گران و شرکتی که اعلام کرده می‌خواهد از عضویت در سندیکا بیرون آید، گفت: خیلی از مسائل صنعت را می‌تواند بر دوش بگیرد در صنعت بیمه هم سندیکایی که تشکیل شده جزو سندیکاهای خوب است. ما دنبال این هستیم که بیمه مرکزی بخشی از وظایف را به بیمه مرکزی دهد. در این بین طبیعی است بعضی وقت‌ها بعضی از اعضای سندیکاها نظر موافق یا مخالفی داشته باشند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.