جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 5969
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,155,632
هشتمین عرضه اولیه امسال فرابورس کشف قیمت شد (شنبه 1397/08/26)

خبرگزاری فارس:
با درج 310 هزار سفارش درعرضه اولیه کگهرو تقاضای خرید یک میلیارد و 399 میلیون سهم در سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها، در نهایت به هر کد معاملاتی تعداد 2082 سهم تخصیص داده شد.


به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس، امروز شنبه تعداد 615 میلیون معادل 5 درصد از کل سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به روش ثبت سفارش عرضه و به قیمت هر سهم 680 تومان کشف قیمت شد.

بر اساس این گزارش ،دوره ثبت سفارش ازساعت 10 و 30 دقیقه امروز آغاز و در ساعت 12 و 30 دقیقه پایان یافت و تمام معامله گران برخط و غیر برخط به صورت همزمان طی دوره ثبت سفارش می‌توانستند اقدام به ورود سفارش خریدکنند.

در این عرضه اولیه ، دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 650 تومان تا مبلغ 680 تومان بود و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد 6,000 سهم تعیین شده بود.ثبت سفارش با کد گروهی نیز در این عرضه اولیه مجاز ممنوع اعلام شد.

به گزارش فارس مدیر عرضه «کگهر» شرکت کارگزاری بانک سپه و متعهد خرید و سقف تعهد تا 50 درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه نیز شرکت تأمین سرمایه امید تعیین شده بود.

به این ترتیب با درج 310 هزار سفارش در این عرضه اولیه و تقاضای خرید بیش از یک میلیارد و 399 میلیون سهم در سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها، در نهایت به هر کد معاملاتی تعداد 2082 سهم در قیمت 680 تومان به ازای هر سهم تخصیص داده شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.