جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 19338
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,909,939
دلار ۹ هزاری شد/ صف فروش طولانی مقابل صرافی های دولتی تشکیل شد (چهارشنبه 1397/09/21)

سایت طلا:
دلار در بازار آزاد وارد کانال ۹ هزار تومان شده است اما صراف ها می گویند خبر خاصی در بازار نیست و خرید و فروش ها خیلی کم و در حد ضرورت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، سیر نزولی قمیت ها در بازار ارز که از چند روز قبل شدت گرفته موجب شد تا امروز بار دیگر دلار وارد کانال 9 هزار تومان شود.
این درحالی است که خبری از خرید و فروش های هیجانی در بازار ارز نیست و طبق اذعان صراف های حاضر در خیابان فردوسی، فقط کسانی که خرید ضروری دارند الان نسبت به خرید اقدام می کنند.
فعالان بازار می گویند: خرید و فروش الان در خیابان فردوسی و در بازار آزاد خیلی کم انجام می شود و هیچ خبر خاصی که نشان دهنده خرید و فروش هیجانی باشد، نیست.


صراف ها از مهمترین دلایل ریزش قیمت ها در بازار ارز را سیاست های اخیر بانک مرکزی می دانند و معتقدند محدودیت چک های تضمینی و تراکنش های بانکی موجب شده تا دلال های بزرگ برای خرید های سنگین، با مشکل مواجه شوند و از همین رو دیگر این افراد نمی توانند به راحتی خرید و فروش های بالا داشته باشند.

به گزارش تسنیم، درحالی دلار در بازار آزاد هم اکنون با قیمت 9900 تومان فروخته می شود که در صرافی های دولتی قیمت فروش دلار 10100 تومان اعلام شده است.
احتمالاً تا دقایقی دیگر صرافی های دولتی نیز نسبت به کاهش نرخ خرید و فروش ارزها اقدام خواهند کرد؛ مدتی است که در بازار آزاد قیمت ها کمتر از صرافی های دولتی است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.