جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 23971
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,914,572
65 طرح عمرانی فرودگاهی در دست اجرا است (جمعه 1397/09/23)

ایرنا:
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 65 طرح عمرانی با بیش از 650 میلیارد تومان اعتبار در دستورکار بخش فرودگاهی کشور قرار دارد که از این تعداد 25 طرح در دست مطالعه است.


غلامحسین باقریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: تلاش می شود آن طرح هایی که اکنون در دست اجرا هستند، تا پایان سال به بهره برداری برسند.
معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران افزود: با این حال با توجه به افزایش برخی از هزینه ها، بازنگری در این طرح ها ضروری است تا بر اساس اولویت ها بتوانیم طرح های ضروری را در فرودگاه های کشور به پایان برسانیم.
باقریان با اشاره به اهمیت اجرای طرح جامع فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: در طرح جامع فرودگاه مهرآباد نوسازی و بهسازی ترمینال های یک و دو و نصب 6 دستگاه ایربریج (پل تلسکوپی) در دستورکار است.
وی افزود: برای بهسازی ترمینال های 4 و 6 فرودگاه مهرآباد و محوطه های آن 15 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و تا آخر سال در نظر داریم مناقصه نوسازی و بازسازی اپرون غربی فرودگاه مهرآباد برگزار شود.
معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یادآور شد: با طرح توسعه ترمینال های یک، دو، چهار و شش فرودگاه مهرآباد خدمات فرودگاهی در این فرودگاه بیش از پیش تسهیل و ظرفیت آن تا 20 میلیون مسافر افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا در آخرین آمار شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، آبان ماه امسال در مجموع 30 هزار و 386 فروند نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های کشور انجام شده که فرودگاه مهرآباد با انجام 9 هزار و 833 فروند هواپیما بیشترین میزان را در اختیار داشته و با جابه‎جایی نزدیک به یک میلیون و 155 هزار مسافر پرترددترین فرودگاه کشور بوده است.
در این ماه در مجموع 34 میلیون و 578 هزار کیلوگرم بار و مرسولات پستی از طریق فرودگاه های کشور جابه جا شده است که فرودگاه امام خمینی (ره) با ارسال و پذیرش بیش از 10 میلیون کیلوگرم بار و مرسولات در رتبه نخست و پس از آن مهرآباد با ارسال و پذیرش حدود 8 میلیون کیلوگرم بار و فرودگاه مشهد با ارسال و پذیرش حدود 6 میلیون و 600 هزار کیلوگرم بار در رتبه‎های بعدی قرارگرفتند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.