جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 11351
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,260,941
100کیلومتر از جاده های شرق گلستان آسفالت می شود (جمعه 1397/09/23)

ایرنا:
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: یکصد کیلومتر از جاده های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در شرق استان گلستان بهسازی و روکش آسفالت می شود.


عبدالهاشم حسن نیا در حاشیه سرکشی از جاده 55 کیلومتری کلاله به مجتمع زیارتی گردشگری خالدنبی(ع) این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین به ضرورت تبدیل 20 بریدگی گلستان به دوربرگردان عریض اشاره کرد و گفت : این طرح با 400 میلیارد ریال اعتبار وزارت راه و شهرسازی و با هدف ایمن شدن هر چه بیشتر جاده های استان اجرا خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تاکنون برای اجرای این پروژه 100میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی هم به محرومیت زیربنایی شرق گلستان اشاره کرد و گفت : این منطقه با وجود نقش آفرینی در تولید محصولات اساسی و استراتژیک زراعی و دامی محرومیت زیادی در بخش جاده های شهری و روستایی دارد.
شهرام کوسه غراوی افزود: یکی از نتایج از محرومیت ها، وقوع حوادث فراوان جاده ای و وارد شدن خسارت های مالی و جانی فراوان به ساکنین این منطقه است.
محمد حمیدی فرماندار کلاله نیز خواستار تسریع در بهسازی و روکش آسفالت جاده30کیلومتری سوار و یل چشمه و مسیر 35 کیلومتری مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی شد.
زیارتگاه خالد نبی یکی از اماکن زیارتی مهم در شرق استان گلستان محسوب می شود و همه ساله بویژه در فصل بهار میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
شهرستان کلاله با بیش از130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.