جستجو
صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 3373
ميانگين بازدید: 35344
بازديد کل: 139,419,927
دولت پیشرو استفاده از کالای ایرانی باشد (شنبه 1397/09/24)

ایرنا:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت در استفاده از کالای ایرانی پیشرو باشد، گفت: ایجاد مشوق برای تولید کالاهای ایرانی، کنترل بازار و مدیریت وضع تعرفه ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری روز شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری، با بیان اینکه باید در سیاست گذاری ها پیرامون تولید، واردات و صادرات در کشور تجدید نظر شود افزود: بسیاری از عواملی که سبب آسیب به کالای ایرانی می شود داخلی است که باید با وضع قوانین این مشکلات را برطرف کرد.
وی گفت: بیشتر قراردادهای عمرانی در کشور دولتی است و بخش خصوصی به صورت جدی در این زمینه فعالیت ندارد و این در حالی است که در این قراردادها پیمانکاران ملزم به استفاده از کالاهای خارجی هستند.
حجت الاسلام ذوالنوری اضافه کرد: کنترل کیفیت و قیمت از جمله موضوع های رها شده در اقتصاد کشور است که اگر این عوامل را کنترل کنیم شرایط اقتصادی و تولیدی در کشور بهبود می یابد.
نماینده مردم قم در مجلس وضع تعرفه ها را ابزاری در دست دولت برای تنظیم بازار داخلی دانست و گفت: تعرفه ها رها شده است به گونه ای که شاهد هستیم در ماه های گذشته برخی اجناس با ارز 4200 تومانی وارد کشور شده که مشابه داخلی آن تولید می شود.
وی تولید را محیطی راهبردی دانست و افزود: تولید، محیطی سیار، متغیر و رقابت خیز است که باید به منظور حذف نشدن در این بازار در حوزه های صنعت، تولید، صادرات و واردات تجدید نظر جدی شود.
حجت الاسلام ذوالنوری تاکید کرد: کیفیت، سرعت و قیمت سه عامل مهم در محیط رقابتی اقتصادی است که باید در شرایط کنونی بیش از همیشه مورد توجه تولیدکنندکان قرار گیرد.
وی قیمت تمام شده کالای داخلی را بالا دانست و تصریح کرد: بیمه، انواع مالیات و سرمایه درگردش از جمله عوامل افزایش قیمت تمام شده کالای تولید داخل است که این عوامل بر تولیدکنندگان تحمیل شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.