جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 23318
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,272,908
ایرلاین‌های کوچک رکورددار پرواز به موقع (شنبه 1397/09/24)

ایسنا:
سازمان هواپیمایی کشوری جزییات پروازهای انجام شده در فرودگاه مهرآباد در مهر سال ۱۳۹۷ را منتشر کرد و براین اساس شرکت هواپیمایی پویاایر با ۱۰۰ درصد پرواز به موقع خوش‌قول‌ترین ایرلاین ایرانی شد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در مهرماه سال جاری شرکت هواپیمایی آسمان با انجام ۷۸۲ پرواز پرکارترین ایرلاین ایرانی بوده است و پس از آن شرکت‌های ماهان با ۶۶۶، ایران‌ایر با ۵۷۴ و زاگرس با ۴۹۵ پرواز قرار دارد.

همچنین در این مدت شرکت تازه تاسیس وارش که از ساری کار خود را دنبال می‌کند با انجام سه پرواز در فرودگاه مهرآباد کم‌ترافیک‌ترین شرکت هواپیمایی به حساب آمده و پس از آن شرکت‌های پویاایر، ساها و معراج قرار دارند.

در طول این مدت از نظر تعداد پروازهای به موقع شرکت هواپیمایی ماهان بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده و با انجام ۵۳۲ پرواز بدون تاخیر ۸۰ درصد برنامه‌های خود را به موقع انجام داده است. پس از آن شرکت آسمان با ۴۷۹، ایران‌ایر با ۴۰۶ و زاگرس با ۳۹۹ پرواز قرار دارند.

در حوزه‌ پروازهای پرتعداد با تاخیر نیز شرکت آسمان با ۳۰۳ پرواز بالاترین جایگاه را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت ایران‌ایر، ماهان، کاسپین و آتا قرار دارد.

از نظر درصد پروازهای به موقع شرکت پویاایر توانسته تمام ۳۲ پرواز انجام شده خود را به موقع انجام دهد و به این ترتیب به ۱۰۰ درصد موفقیت برسد. شرکت هواپیمایی معراج با ۹۵، ساها با ۹۳، سپهران با ۸۴ و قشم‌ایر با ۸۳ درصد بالاترین عملکرد را به خود اختصاص دادند. 

در بین شرکت‌هایی که تعداد پرواز بالا داشته‌اند نیز ماهان با ۸۰ درصد بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است.

در حوزه پروازهای تاخیری نیز عملکرد اکثر شرکت‌ها بهبودی نسبی را نشان می‌دهد تا جایی که برخلاف آمارهای گذشته هیچ شرکتی به ۴۰ درصد تاخیر نیز نرسیده است. با این وجود شرکت آسمان با ۳۹ درصد بدترین عملکرد را داشته و پس از آن شرکت‌های تابان و ایران‌ایر تور با ۳۷ و کاسپین، کیش‌ایر و وارش با ۳۳ درصد بدترین عملکردها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرودگاه مهرآباد تهران به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه مسافری کشور با ثبت سالانه بیش از ۱۵ میلیون سفر پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران به‌شمار می‌رود.

به دنبال برنامه‌ریزی برای گسترش نفوذ فرودگاه امام خمینی (ره) پروازهای بین‌المللی در فرودگاه مهرآباد متوقف شده است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده احتمال آن وجود دارد که با هدف کاهش فشار موجود بر فرودگاه مهرآباد در آینده بخشی از پروازهای داخلی نیز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.