جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 18730
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,942,896
سه برنامه حمایت از مشاغل خرد و خانگی تهیه شد (یک شنبه 1397/09/25)

ایرنا:
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: ظرف 2 هفته آینده سه برنامه حمایتی بانک توسعه تعاون برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی رونمایی می شود.


به گزارش ایرنا، سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از این در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود که در شرایط تحریمی مشاغل خرد و خانگی افزایش پیدا می کنند که لازم است تا از این مشاغل حمایت های لازم مالی انجام شود.
در این رابطه حجت الله مهدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه حداقل و حداکثر میزان تسهیلاتی که قرار است برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی به متقاضیان مصوب نشده، نمی توان جزئیات بیشتری از این برنامه ها اعلام کرد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون بانکی برای توسعه بنگاه های کوچک و متوسط است بنابراین حمایت از مشاغل خرد و خانگی در دستور کار این بانک قرار دارد.

**پرداخت 950 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری
مهدیان درباره میزان تسهیلات پرداختی برای اشتغال روستایی و عشایری اظهار داشت: تاکنون 950 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی و عشایری در سراسر کشور پرداخت شده است؛ علاوه بر آن برای 1210 میلیارد تومان تسهیلات قرارداد منعقد شده و 1450 میلیارد تومان تسهیلات مصوب در دستور کار است.
به گزارش ایرنا و بر اساس قانون رونق اشتغال در مناطق روستایی و عشایری که از اوایل امسال اجرایی شد، معادل 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی با عاملیت سه بانک توسعه تعاون، پست بانک، کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد؛ سه بانک و صندوق یادشده نیز ملز بودند به میزان آورده صندوق توسعه ملی، از منابع خود برای این طرح اختصاص دهند.
سهم بانک توسعه تعاون از این میزان 2 هزار میلیارد تومان و برابر 17 درصد منابع بود که این تسهیلات را با نرخ سود 6 درصد در قالب تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.