جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 33981
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,146,971
توسعه متوازن ناوگان حمل و نقل در دستور کار دولت است (یک شنبه 1397/09/25)

ایرنا:
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه متوازن ناوگان هوایی، دریایی، زمینی و ریلی بر اساس نیازهای کشور مورد توجه دولت است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمد اسلامی» روز یکشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل کشور در جمع خبرنگاران افزود: دولت برای توسعه حمل و نقل کشور به ظرفیت‌های داخلی توجه جدی دارد و همه دستاوردهایی که در این نمایشگاه ارائه شده، نشان دهنده ظرفیت های داخلی بالای کشور در حوزه حمل و نقل است.
وی با بیان اینکه دولت «تدبیر و امید» بدون شک از همه طرح های توسعه حمل ونقل حمایت خواهد کرد، گفت: دولت از بخش خصوصی در این زمینه حمایت می کند و به همین منظور منابعی را در نظر گرفته و تولیدکنندگان می توانند از این منابع به خوبی استفاده کنند.
اسلامی تاکید کرد: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور برقرار شده، باید به کیفیت تولید داخل بسیار توجه کنیم تا همه مصرف کنندگان و مردم بتوانند از خدمات کیفی بهره مند شوند.
وزیر راه و شهرسازی سپس به مسائل و مشکلات رانندگان اشاره و اظهار کرد: کامیونداران قشر زحمتکش جامعه اند و ما به دنبال حل همه مسائل رانندگان هستیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: اکنون مسائل بیمه ای کامیونداران در دست اقدام قرار گرفته و تامین لاستیک و قطعات مورد نیاز رانندگان با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.
وی بیان داشت: بانک مرکزی نیز به واردکنندگان لاستیک ارز دولتی اختصاص داده، به طوری که اکنون لاستیک و مواد اولیه مورد نیاز تولید آن در زمره کالاهای اساسی قرار گرفته و با ارز 4200 تومانی وارد کشور می شود.
اسلامی گفت: اختصاص لاستیک برای رانندگان فقط با پیمایش و جابجایی بار عملی است.
وزیر راه وشهرسازی از ظرفیت های داخلی حمل ونقل در بخش های مختلف تمجید کرد و گفت: نمایشگاه محل تبادل اطلاعات بخش خصوصی و دولتی است و دولت از بخش خصوصی در این عرصه حمایت جدی می کند.

** ارتقای سهم ایران در ترانزیت منطقه
وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه کریدور شمال- جنوب و شرق - غرب در کشور برای توسعه ترانزیت افزود: در کریدور شمال - جنوب سرمایه‌گذاری زیادی انجام شده و به دنبال آن هستیم تا سهم ایران را در ترانزیت کالا در منطقه افزایش دهیم.
«توسعه حمل و نقل در کشور فقط با توسعه ترانزیت عملی می شود.»
اسلامی بیان داشت: تاکنون در کریدورهای بین المللی کشور سرمایه‌گذاری زیادی انجام شده و امسال نیز ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر چابهار از 2.5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن در سال افزایش یافته تا بتوان از این بندر با استفاده از کریدور شمال به جنوب برای ترانزیت کالا استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: هرچند که شبکه ریلی کشور از بندرعباس تا بافت و در ادامه به سرخس متصل است اما درصددیم با ساخت خط آهن رشت به آستارا بتوانیم کریدور شمال - جنوب را در غرب دریای خزر توسعه دهیم .
اسلامی به سفر آینده خود برای مذاکره با مقام های جمهوری آذربایجان برای ساخت خط آهن رشت به آستارا اشاره کرد و گفت: هنوز محل مذاکرات مشخص نشده، اما درصددیم با طرف آذری مسایل خود را مطرح کنیم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.