جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 12039
ميانگين بازدید: 36219
بازديد کل: 139,062,150
شب یلدا تاثیری بر تقاضای طلا ندارد (یک شنبه 1397/09/25)

ایسنا:
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران گفت: مناسبت‌هایی همچون شب یلدا در افزایش تقاضای بازار تاثیری ندارد.

ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال‌های گذشته به بهانه‌های مختلف همچون اعیاد و مناسبت‌هایی همچون شب یلدا حجم خرید در بازار طلا افزایش می‌یافت اما در سال جاری افزایش حجم خرید مصنوعات طلا و سکه با نزدیکی به اعیاد و جشن‌ها آنچنان پررنگ و قابل توجه نبوده است.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران اظهار کرد: نوسان قیمت دلار، طلا و سکه در ماه‌های اخیر عاملی شده تا مردم به آینده و قدرت خرید خود اعتماد نداشته باشند که این موضوع از خرید و فروش در بازار طلا و سکه کاسته است.

وی با تاکید بر این‌که کاهش حجم خرید و فروش، بازار را به سمت رکود برده است، خاطرنشان کرد: طلا در کنار جنبه زینتی، دارای جنبه سرمایه‌گذاری نیز هست و در روزهای اخیر میزان خرید مردم برای رفع نیاز شب یلدا به شدت کم بوده است.

محمدولی در پاسخ به این سوال که خریدهای اخیر معطوف به سکه یا مصنوعات طلا است، گفت: خریدهای صورت گرفته در روزهای اخیر که شب یلدا نیز در پیش است، معطوف به مصنوعات کادویی ظریف بوده که در سال‌های اخیر با کاهش قدرت خرید مردم از وزن مصنوعات کادویی بسیار کاسته شده است.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران تصریح کرد: طلاهای سنگین  و مصنوعات به اصطلاح پرکار، در ویترین‌ها انباشته شده و تقاضایی برای آن‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: طراحان صنف طلا و جواهر با توجه به اعیاد و مراسم‌ها مصنوعات خود را طراحی می‌کنند که در حال حاضر طراحی‌های داخلی تماما نیاز بازار و مشتریان را رفع می‌کند اما ناگفته نماند که به واسطه رکود بازار طلا، طراحان و تولیدکنندگان آنچنان رغبتی برای فعالیت ندارند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.