جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 3166
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,927,332
افتتاح بازارگاه اینترنتی حمل بار از سوی وزیر راه (یک شنبه 1397/09/25)

ایسنا:
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل از بازارگاه اینترنتی حمل بار رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، این بازارگاه که در حال حاضر فاز نخست خود را به مرحله اجرا رسانده بناست در 12 فاز اجرایی شده و به فعالان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای خدمت‌رسانی کند.

محمد میرزایی، مدیر اجرای این طرح توضیح داد: در حال حاضر و در فاز نخست ما امکان ثبت بار در دو حوزه مختلف را فراهم کرده‌ایم. یکی از آنها برای صاحبان عمده بار است که شامل باربری‌ها و کارخانجات می‌شود و بخش دوم به بارهای عموم مردم اختصاص دارد.

به گفته وی، این سامانه که از طریق اپیلیکشین به رانندگان کامیون خدمت‌رسانی می‌کند توانایی آن را دارد که از مرحله تحویل بار به راننده تا رسیدن به مقصد نهایی را به شکل شفاف مدیریت کند. در صورتی که مردم قصد انتقال بار با یک باربری خاص را داشته باشند ارتباط برقرار می‌شود و در غیر این صورت سامانه خود یک باربری را مشخص می‌کند.

میرزایی درباره چگونگی طراحی این سامانه نیز گفت: براساس دستورالعمل جدید سازمان راهداری، این سامانه براساس تن ـ کیلومتر عمل می‌کند و به منظور شفاف کردن فرایند جابه‌جایی بار از سه طریق راستی‌آزمایی انجام می‌دهد تا مبلغ دقیق بارنامه مشخص شده و صاحبان بار و رانندگان به طور دقیق متوجه شرایط اجرایی طرح خواهند شد.

به گفته وی، این سامانه از امروز و با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی رسماً کار خود را آغاز کرده و به فعالان عرصه حمل بار به منظور شفاف‌سازی فرایند کمک خواهد کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.