جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 23376
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,136,366
نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو در تهران آغاز بکار کرد (دوشنبه 1397/09/26)

ایرنا:
بیست و نهمین نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو با هدف تدوین سیاست ها و راهبردهای پایه و برنامه های سازمان همکاری اقتصادی اکو از امروز به مدت چهار روز در تهران آغاز بکار کرد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، شورای برنامه ریزی منطقه ای (RPC) سیاست ها و راهبردهای پایه و برنامه های اکو را بر اساس «عهدنامه ازمیر» و رهنمودهای شورای وزیران تدوین می‌کند وسپس گزارش سالانه را تهیه و از طریق دبیرخانه اکو به شورای وزیران (COM) سازمان اکو ارائه می‌دهد.
در این اجلاس که به مدت چهار روز به طول خواهد انجامید کمیته های تخصصی اکو که دارای اولویت همکاری و مدیریت‌های خدماتی هستند، فعالیت های مختلف سازمان اکو را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.
در این کمیته‌ها مسائل مهمی همچون تجارت و سرمایه‌گذاری، حمل و نقل و ارتباطات، انرژی و مواد معدنی، کشاورزی و محیط زیست، صنعت توریسم مورد بررسی و توجه قرار می گیرد.
این نشست با حضور سفیران کشورهای عضو در تهران که نمایندگان دائم اعضا در سازمان نیز هستند و همچنین کارشناسان اقتصادی اعزام شده از پایتخت های عضو ( ایران، ترکیه، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان) برگزار می شود.
اکو یک سازمان منطقه ای دولتی محسوب می شود که در سال 1985 از سوی ایران، پاکستان و ترکیه با هدف پیشبرد همکاری های اقتصادی ، فنی و فرهنگی میان کشورهای عضو تاسیس شد. اکو در واقع جانشین سازمان همکاری منطقه ای برای توسعه ( RCD) است که از سال 1964 تا 1979 موجودیت داشت.
اکو در سال 1992 هفت کشور جدید شامل افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان را به عضویت پذیرفت.
بیش از 12 سال است که کشورهای عضو جهت تسریع در توسعه منطقه ای از طریق تلاش های مشترک خود همکاری می کنند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.