جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 28315
ميانگين بازدید: 35570
بازديد کل: 139,107,911
قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ (دوشنبه 1397/09/26)

سایت طلا:
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد کاهش به ۱۲۳۷ دلار و ۵۱ سنت رسید.

در حالی که به دنبال نگرانی از افت رشد اقتصاد جهانی ارزش دلار به نزدیکی بالاترین رقم در طی 19 ماه گذشته رسیده است و سرمایه گذاران در انتظار سرنخ هایی از نشست این هفته فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره هستند، قیمت طلا امروز کاهش داشت.


بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1237 دلار و 51 سنت رسید. قیمت فلز زرد روز جمعه به پایین ترین رقم از 4 دسامبر یعنی 1232 دلار و 39 سنت رسیده بود. قیمت طلا ی آمریکا نیز امروز با اندکی تغییر به 1241 دلار و 3 سنت رسید.
هلن لائو، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت، قیمت طلا پس از افت شدید روز جمعه هنوز ترمیم نشده است.
انتشار آمارهای ضعیف از اقتصاد چین و اروپا و نگرانی ها از تعطیلی احتمالی دولت آمریکا موجب افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار دلار شده است.
شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی به نزدیکی بالاترین رقم 19 ماه اخیر یعنی 97.71 رسید که روز جمعه به ثبت رسیده بود.
بازارها به دقت در حال رصد موضع فدرال رزرو آمریکا در مورد افزایش نرخ بهره در نشست روزهای 18 و 19 دسامبر هستند. انتظار می رود نرخ بهره در پایان این نشست 25 صدم درصد افزایش یابد.
افزایش نرخ بهره موجب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا می شود و ضمن بالا رفتن ارزش دلار موجب کاهش قیمت طلا می گردد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.