جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 8537
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,158,200
روند صعودی قیمت طلا تا پایان 2018 سریعتر خواهد شد (سه شنبه 1397/09/27)

سایت طلا:
تحلیلگر ارشد متال بولتن بر این باور است که قیمت طلا در روزهای پایانی 2018 میلادی با افزایش سریعتری روبرو خواهد شد.

به گزارش کیتکو نیوز ، قیمت طلا از آغاز دسامبر تاکنون با افزایش چشمگیری روبرو شده است. بوریس مکانیک رضایی تحلیلگر برجسته متال بولتن در این باره گفت: روند افزایش قیمت طلا از آغاز دسامبر تشدید شده و این مساله مطابق با انتظارات و پیش بینی ها بوده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: گمانه زنی های مربوط به سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. اگر فدرال رزرو طی ماه های آینده روند افزایش نرخ بهره را متوقف کند این مساله فشار زیادی را بر نرخ بهره واقعی وارد خواهد کرد و موجب رشد تقاضا و قیمت طلا خواهد شد.

به نظر می رسد فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته آینده خود نرخ بهره را افزایش خواهد داد. این چهارمین بار در سال 2018 میلادی است که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش می دهد.

سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در سال 2019 میلادی هستند.

در حالی که گمانه زنی های اولیه نشان می داد که فدرال رزرو در سال 2019 نیز 3 بار بهره را افزایش می دهد ولی تازه ترین نظرسنجی ها این روند را به شدت زیر سئوال برده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.