جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 971
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,250,561
نرخ بلیت هواپیما برای نوروز 98 ثابت می ماند (چهارشنبه 1397/11/24)

ایرنا:
سازمان هواپیمایی کشوری بر ادامه ممنوعیت فروش بلیت چارتری در پروازهای برنامه‌ای تاکید کرد و گفت: نرخ بلیت هواپیما در تعطیلات نوروز 98 تغییر نمی کند.

به گزارش چهارشنبه تارنمای وزارت راه و شهرسازی، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: محاسبات شرکت های هواپیمایی برای ارائه بلیت هواپیما همان محاسبات قبلی بوده و تغییر نکرده است.
«رضا جعفرزاده» افزود: بر اساس توافق شرکت‌های هواپیمایی، نرخ بلیت هواپیما بر اساس هزینه تمام شده یک ساعت صندلی پرواز محاسبه می‌شود و فهرست مسیرهای مختلف و محاسبات انجام شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قابل دسترس است.
جعفرزاده تاکید کرد قیمت‌گذاری تکلیفی در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار ندارد و مبنای قیمت بلیت هواپیما نرخی است که شرکت های هواپیمایی در سایت خود اعلام می‌کنند.
«هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از این چهارچوب از نظر سازمان هواپیمایی کشوری تخلف محسوب می‌شود و روش های مقابله با این تخلف نیز دیده شده است».
وی افزود: دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به تخطی از الزامات سازمان هواپیمایی کشوری، چه در مورد پروازهای چارتری و چه نرخ بلیت هواپیما واکنش نشان می دهد.

** ممنوعیت فروش بلیت چارتری در پروازهای برنامه‌ای
جعفرزاده به مساله ممنوعیت فروش بلیت چارتر اشاره کرد و گفت: سیاستی که سازمان هواپیمایی کشوری برای پروازهای چارتری دنبال می‌کند این است که به هیچ عنوان مجوز پرواز چارتری برای پروازهای برنامه‌ای شرکت‌های هواپیمایی صادر نشود.
وی افزود: پروازهای چارتری به این سبب است که مسافران اختیار داشته باشند که بلیت هواپیما را با سایر بسته‌های سفر به صورت یک جا تهیه کنند اما مشاهده می شود نرخ بلیت هواپیمای چارتر شده در دوران اوج پروازی افزایش پیدا می‌کند و در عین حال امکان استرداد بلیت تک که به صورت چارتری تهیه شده برای مسافر فراهم نیست. همچنین در صورت چارتر بودن پرواز مسافران خردسال و کودک نیز به خرید بلیت به عنوان مسافر بزرگسال ملزم می شوند.
به گزارش ایرنا، پروازهای چارتری به مقاصدی بجز قشم، کیش، و مناطق نفتی ممنوع است و هرگونه عرضه بلیت چارتری توسط مراکز فروش بلیت هواپیما تخلف محسوب می‌شود. هشدارهای لازم در مورد نمایش پروازهای چارتری به غیر از مسیرهای مشخص شده نیز به شرکت‌های هواپیمایی و مراکز فروش بلیت هواپیما داده شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.