جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 29447
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,953,613
20 هزار میلیارد ریال برای امهال وام کشاورزان اختصاص می یابد (چهارشنبه 1397/11/24)

ایرنا:
عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اساسی که امروز کشاورزان با آن مواجه هستند، امهال و بخشودگی سود و کارمزد وام های کشاورزی است که بنا شده 20 هزار میلیارد ریال برای این امر اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی روز چهارشنبه در بیست و هشتمین دوره معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی قم، افزود: در همفکری با رئیس مجلس شورای اسلامی بنا شد، هفته آینده دراین رابطه جلسه ای با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود.
وی ادامه داد: اگر 20 هزار میلیارد ریال دیگر برای حل مساله امهال وام کشاورزان تخصیص یابد تا سه سال آینده مشکلات کشاورزان در این زمینه حل می شود؛ البته دولت هم مبلغی اختصاص داده ولی کسری دارد.
امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: هر سال در قانون بودجه سنواتی حل این مساله را تصویب می کنیم و قانونگذار می گوید نیازی به ردیف بودجه ندارد، زیرا بانک کشاورزی با بانک مرکزی و بانک مرکزی با دولت ارتباط مالی دارد و در سندهای حسابداری این مساله را منظور می کنند.
وی افزود: ولی بانک کشاورزی می گوید باید حتما ردیف بودجه ای تعریف شود تا ما به التفاوت سودی که امهال می شود و یا به تاخیر می افتد، به این بانک پرداخت شود، در صورتی که با توجه به بدهی بانک کشاورزی به بانک مرکزی و بدهی بانک مرکزی به دولت نیازی به ردیف بودجه نیست.
امیرآبادی فراهانی اضافه کرد: برای این که این مشکل در بودجه سال 98 پیش نیاید، قرار شده است ردیفی اختصاص یابد تا بانک کشاورزی بهانه نیاورد.
امیرآبادی فراهانی در ادامه با اشاره به منابع طبیعی و زمین های مردمی، گفت: برخی شکایت هایی که مردم از استان های مختلف به دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند در خصوص منابع طبیعی بود و رهبری دستور فرمودند در کمیته ای بررسی شود.
وی بیان کرد: مناسب نیست مردم بگویند قبل از انقلاب به ما زمین دادند و بعد از انقلاب می خواهند از ما بگیرند؛ در قم روستایی داریم که با داشتن قدمت چند صد ساله، منابع طبیعی سند گرفته و خانه های مردم را زمین های ملی اعلام کرده است.
امیرآبادی فراهانی با تاکید بر این که این مسائل قابل قبول نیست و مردم را ناراضی می کند، گفت: اگر قانون نیاز است آمادگی داریم در مجلس مشکلات مردم را حل کنیم و اگر نیاز نیست مسئولان کمک کنند تا مشکلات حل شود.
عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: امروز به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم تا از زمین های منابع طبیعی برای ساخت چند مرکز خدماتی استفاده کنیم، در حالی که کشاورزانی چندین سال روی زمین کشت و برداشت کرده اند و در شرایط کنونی دولت سند گرفته تا آنان را از زمین بیرون کند که جالب نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: با وجود همه مشکلات، کوتاهی ها و نواقصی که این روزها در بخش های مختلف کشور وجود دارد، ملت ایران روز 22 بهمن کار بسیار بزرگی کردند.
نماینده قم اضافه کرد: مردم از عملکرد ما مسئولان گله مند هستند، ولی نشان دادند پایبند آرمان های انقلاب هستند و نظام را دوست دارند و اگر منِ مسئول کوتاهی می کنم پای نظام و انقلاب نمی گذارند.
وی ادامه داد: از سال 95 تاکنون تیم اسرائیلی سعودی آمریکایی در اتاق فکری برنامه ریزی زیادی کردند که ملت سر صحنه نیایند و به دنبال ایجاد اغتشاش، بحران و آشوب در کشور بودند، به طوری که آمریکایی ها رسما اعلام کردند دنبال این هستیم تا 22 بهمن این نظام موجود نباشد.
امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: دشمنان کور خوانده اند، مردم آمدند و پای نظامشان ایستادند و اکنون نوبت ما مسئولان است تا با برنامه ریزی و انسجام خوب، هماهنگی و همدلی دولت و مجلس و با استفاده از ظرفیت های داخل، کشوری آباد و سرزنده و مردمی با رفاه داشته باشیم.
در آیین بیست و هشتمین دوره معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی قم که با حضور مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، علی اکبر مویدی معاون ترویج و آموزش کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاوری، بهرام سرمست استاندار قم در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، به مناسبت دهه فجر 32 طرح در بخش های بهبود تولیدات دامی، مدیریت آب وخاک، بهبود تولیدات گیاهی، شیلات و امور آبزیان و صنایع تبدیلی و غذایی با اعتبار یک هزار و 210 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 471 تَن افتتاح شد که 489 خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.