جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 31110
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,245,467
بخش تعاون ۴۰۰۰ نفر را شاغل کرد (پنج شنبه 1397/11/25)

ایسنا:
بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دی ماه امسال ۲۸۰ شرکت تعاونی تاسیس شدند که فعالیت آنها به اشتغال ۳۹۹۶ نفر منجر شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دی ماه سال ۱۳۹۷، تعداد ۲۸۰ شرکت تعاونی و سه اتحادیه تشکیل و ثبت شده‌اند که وضعیت فعالیت آنها در حال بهره‌برداری یا در دست اجرا است.

تعداد کل اعضای این تعاونی‌ها، ۴۳۹۳ نفر و تعداد شاغلین ۳۹۹۶ نفر بوده و ۳۷ میلیارد ریال سرمایه اولیه برای تأسیس تعاونی‌ها اختصاص یافته است.

بیشترین تعداد تعاونی تشکیل شده به استان‌های فارس با ۲۶ تعاونی و خراسان رضوی با ۲۴ تعاونی تعلق دارد. بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده نیز مربوط به فعالیت‌های "کشاورزی" و "صنعت" با ۹۶ و ۶۹ واحد است.

برابر گزارش اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، تعاونی‌های دارای فعالیت کشاورزی و صنعت به ترتیب با ۱۲۲۷ و ۷۵۳ نفر بیشترین تعداد اعضا را به خود اختصاص داده‌اند و بیشترین تعداد شاغلین نیز مربوط به تعاونی‌های کشاورزی و صنعت به ترتیب با ۱۳۱۹ و ۶۹۰ نفر است.

مقایسه عملکرد دی ماه ۱۳۹۷ نسبت به آذر ۱۳۹۷ روندی افزایشی را نشان می‌دهد به نحوی که تعداد تعاونی‌های ثبت شده در دی ماه سال جاری (۲۸۰ واحد) در مقایسه با ماه گذشته (۲۰۸ واحد)، ۳۵ درصد رشد داشته و با افزایش ۴۱ درصدی در تعداد اعضا و افزایش ۶۲ درصدی در تعداد شغلی همراه بوده است.

مقایسه عملکرد دی ماه ۱۳۹۷ نسبت به دی ماه ۱۳۹۶ نیز نشان می‌دهد که تعداد تعاونی‌های ثبت شده در دی ماه سال جاری (۲۸۰ واحد) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۴۵۰ واحد)، ۳۸ درصد کاهش داشته و تعداد اعضای تعاونی، کاهشی ۳۸ درصدی و تعداد فرصت شغلی، کاهشی ۴۹ درصدی را به دنبال داشته است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.