جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 13462
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,126,452
امسال 126 هزار تن گوشت قرمز وارد کشور شد (جمعه 1397/11/26)

ایرنا:
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 126 هزار تن گوشت قرمز وارد کشور شده که در مقایسه با سال قبل شاهد افزایش واردات این کالای اساسی بوده ایم.


احمدعلی کیخا شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ارز مورد نیاز برای واردات 300 هزار تن گوشت قرمز تخصیص داده شده که 200 هزار تن ارز تاکنون تامین شده است.
وی تصریح کرد: سالانه یک میلیون تن گوشت در کشور مصرف می شود که 10 درصد این میزان را از خارج تامین می شد.
کیخا اظهار داشت: برای رسیدن به تعادل در زمینه گوشت قرمز سایر ارگان‌ها باید به کمک جهاد کشاورزی بیایند و گمرک شرایط را تسهیل کند تا التهاب بازار کم شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از برنامه ریزی طرحی برای ساماندهی دشت های حاصلخیز خبر داد و گفت: کشاورزی باید در مناطق دارای آب توسعه پیدا کند در غیر این صورت دچار مشکل و بحران می شود.
وی افزود: به دولت اجازه دادیم سیاست‌های آب را اجرا کند و بابت فروش آب اگر پولی گرفته در همان محل خرج شود.
کیخا با بیان اینکه در لایحه بودجه امسال 14 میلیارد دلار برای پرداخت یارانه تامین کالاهای اساسی گذاشته شده است، گفت: باید کاری کنیم که کشاورزی در روستاها اقتصادی باشد تا از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری شود.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در سفر به جنوب کرمان پس از شرکت در جشنواره ملی مرکبات از شهرستان کهنوج بازدید کردند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.