جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 25136
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,138,126
اعلام آمادگی فائو برای مبارزه با آفت ملخ در ایران (شنبه 1397/11/27)

ایسنا:
نماینده سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) گفت: این سازمان تجربه‌های زیادی در بحث مبارزه با آفت ملخ در کشورهای مختلف دنیا دارد و آمادگی داریم تا به ایران برای حل این مشکل کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، حافیظ جانوف امروز ۲۷ بهمن ماه در حاشیه بازدید از طرح کشت گندم «سیمیت» در دشت آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار انجام گرفته در پلاتفرم کشت گندم «سیمیت» در دشت آزادگان کاری بسیار خوب و ثمر بخش است و از کشاورزانی که در این مزارع برای به بار نشستن این طرح تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: در پلاتفرم دشت آزدگان چند رقم گندم کشت شده و در این کشت به بحث کشاورزی حفاظتی که اساس کشاورزی پایدار است به صورت ویژه توجه شده است.

نماینده سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) تصریح کرد: با اجرای این طرح در دشت آزادگان قطعاً در سال‌های آینده شاهد توسعه کشاورزی حفاظتی در منطقه خواهیم بود و در این زمینه کشاورزان می‌توانند از ثمرات کشاورزی حفاظتی بهره‌مند شوند.

جانوف عنوان کرد: اطمینان داریم که با همکاری جمهوری اسلامی ایران و سازمان فائو طرح افزایش عملکرد گندم و نظام‌های زراعی گندم‌بنیان در ایران را توسعه خواهیم داد تا بتوانیم به هدف اجرای آنکه رشد عملکرد گندم در ایران است، دست پیدا کنیم.

وی در خصوص پیدایش آفت ملخ دریایی در ایران گفت: خبردار شده‌ایم که این نوع ملخ در مزارع ایران مشاهده شده است. در این زمینه همکاران ما در سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد با وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط هستند تا مساله را تحلیل و نسبت به انتقال تجارب اقدام کنند.

نماینده سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) خاطرنشان کرد: این سازمان تجربه‌های زیادی در بحث مبارزه با آفت ملخ در کشورهای دنیا دارد و آمادگی داریم به ایران برای حل این مشکل کمک کنیم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.