جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 21829
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,134,819
صادرات ریلی از مرز اینچه برون 120 درصد افزایش یافت (شنبه 1397/11/27)

ایرنا :
مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 کشور ( استان گلستان) از رشد 120 درصدی صادرات ریلی از مرز اینچه برون در 10 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

محمدرضا قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون 114 هزار و 192 تن کالا از طریق مرز ریلی اینچه برون باکشورهای قزاقستان، ترکمنستان، چین، قرقیزستان، ازبکستان ، تاجیکستان و روسیه مبادله شده است.
وی گفت: از این مقدار 76 هزار و 699 تن مربوط به واردات، 475 تن محموله ترانزیتی و 37 هزار و 18 تن آن مربوط به صادرات محصولات غیر نفتی است که تناژ کل صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 120 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 اظهار داشت: کریدور ریلی اینچه برون استان گلستان نقش بسزایی در صادرات، ترانزیت و واردات کالا برای تجار و بازرگان منطقه دارد و شرکت های بازرگانی باید از این ظرفیت ریلی استفاده بهینه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بهره برداری از خط‌ آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان در آذرماه 93 با حضور روسای جمهوری سه کشور مذکور در مرز اینچه برون استان گلستان آغاز شد.
خط ریلی اینچه برون تا چین امتداد دارد و هزینه کمتر و سرعت بازرگانی بالا در حمل بار از مزایای این خط ریلی برای تجار و بازرگانان ایران اعلام شده است.
گمرک اینچه برون در بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس در فاصله 80 کیلومتری شمال مرکز این شهرستان و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع است و علاوه بر راه آهن، محل عبور کامیون های ترانزیت از ایران به کشورهای آسیای مرکزی نیز هست.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.