جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 19566
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,169,229
وزیر راه: 500 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال افتتاح می شود (شنبه 1397/11/27)

ایرنا:
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه شبکه حمل و نقل کشور برای انجام سفرهای ایمن در نوروز آماده سازی شده است، گفت: تا پایان اسفند ماه امسال 500 کیلومتر بزرگراه در کشور افتتاح می شود.


به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز شنبه در آیین افتتاح آشیانه شماره 2 ایران ایر در فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی انجام سفرهای ایمن و مطمئن در بخش های مختلف حمل و نقل هوایی،زمینی، دریایی و ریلی است و تا در ایام نوروز شاهد ارتقای ایمنی بیشتر سفرهای هموطنان باشیم.
وی ادامه داد: با تمهیدات سازمان هواپیمایی کشوری به تدریج شرکت های حمل و نقل هوایی برای انجام سفرهای نوروزی آماده می‌شوند؛ از همه هموطنان می خواهیم سفرهای خود را به مناطقی که تاکنون به آنجا سفر نکرده اند، انجام دهند تا شاهد رونق این مناطق در ایام نوروز باشیم.
وزیر راه و شهرسازی در خصوص انجام پروازهای چارتری اظهار داشت: انجام پروازهای چارتری برای پروازهای برنامه ای ممنوع است؛ این پروازها زمانی مجاز است که شرکت های هوایی بسته سفر برای برخی از مناطق کشور ارائه دهند.
اسلامی تاکید کرد: برخی از شرکت‌های هوایی به دلیل اینکه سیستم فروش مناسب نداشتند مجبور بودند پروازهای خود را چارتری عرضه کنند اما زمانی که مسافران می خواستند بلیت خود را ابطال کند، قادر به پرداخت مبالغ نبودند که این خلاف قانون بوده و تاکنون سازمان هواپیمایی کشوری نیز به شرکت هوایی برای فروش بلیط های سیستمی تذکرات لازم را داده است.
وی یادآور شد: برخی از شرکت های هوایی به علت کمبود سرمایه در گردش مجبور بودند پروازهای خود را به شرکت‌های مختلف ارائه دهند تا به صورت چارتری بفروشند بنابراین باید این مشکل با تامین سرمایه در گردش شرکت ها حل شود.

** ایران ایر زیان ده نیست
وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: شرکت ایران ایر زیان‌ده نیست بلکه زیان انباشته دارد که با انجام حسابرسی مطالبات آن تعیین شده و قرار است با تهاتر این مطالبات از این ناوگان ملی بیش از پیش حمایت شود.
به گفته اسلامی، ایران ایر به عنوان ناوگان ملی با اصلاح تارهای مالی حقوقی و نوسازی ناوگان باید بتواند با شرکت‌های همتراز خود رقابت کند

** ترکیب مدیران وزارت راه جوان می شود
وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیام ایشان سرآغاز فصل جدیدی در انقلاب اسلامی و تغییر و تحول در ساختار های انقلاب است و به تدریج باید بتوانیم با استفاده از جوانان متخصص و متعهد در این مرز بوم آنها را برای نقش‌آفرینی بیشتر در کشور آماده کنیم .
اسلامی یادآور شد: امروز در شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفته شد که سه نفر از پرسنل این وزارتخانه در حوزه های مختلف که دارای اندیشه و دانش خوبی هستند در سمت‌های مدیریتی به کارگیری شوند و در انتصابات جدید از این به بعد به جوانان دهه 60 تا 70 توجه خواهد شد.

** ترمینال سلام بهار 98 به بهره برداری می رسد
وزیر راه و شهرسازی در ادامه درباره آخرین وضعیت ترمینال سلام فرودگاه امام نیز گفت: تکمیل فضاهای جانبی و محوطه‌های بیرونی آن سبب شد تا زمان افتتاح آن به طول انجامد ولی امیدواریم اواسط بهار سال ۹۸ این ترمینال به بهره‌برداری کامل برسد.
اسلامی یادآور شد: برای افتتاح ترمینال سلام کارها به خوبی پیش رفته است و حتی بخشی از نیروی انسانی آن در این ترمینال مستقر شده و امروز تست سرد آن انجام شد و تست گرم آن ۴۰ روز بعد و افتتاح آزمایشی آن نیمه بهار ۹۸ خواهد بود.
در ادامه این مراسم با حضور وزیر راه و شهرسازی آشیانه شماره ۲ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) به بهره برداری رسید.

** 29 هواپیما، پروازهای نوروزی ایران ایر را انجام می دهند
مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم به خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ایران ایر با افزایش ۳۸۰ صندلی و در ممجموع با 29 هواپیما در نوروز 98 سفرهای نوروزی هموطنان را انجام خواهد داد.
«فرزانه شرفبافی» تاکید کرد: ایران ایر هیچگونه فروش چارتری ندارد و تمام بلیت های این شرکت به صورت برنامه ای عرضه می شود.
شرفبافی درباره زیان این شرکت اظهار داشت: هر سال زیان انباشته شده این شرکت توسط حسابرس قانونی و سازمان بازرسی کل کشور مشخص می شود؛ اگر این زیان با مطالبات آن تهاتر شود، بخش زیادی از بدهی ها کاهش می یابد.
وی در خصوص پرداخت هزینه خرید هواپیماهای «ای تی آر» که پس از برجام انجام شد، گفت: ایران ایر همه هزینه های خرید این هواپیماها را پرداخت کرده است.
«برای خرید این هواپیماها ۳۳۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک صنعت و معدن به ایران ایر تسهیلات پرداخت شده است.»
وی درباره آشیانه جدید ایران ایر در فرودگاه امام نیز توضیح داد: این آشیانه با ۷ هزار و ۶۵۰ متر مربع مساحت و با ارتفاع ۲۰ متر و ۶۰ متر عرض برای انجام تعمیرات مورد نیاز هواپیماهای ایران ایر در فرودگاه امام خمینی مورد استفاده قرار می گیرد.
«برای ساخت این آشیانه مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هزینه شده و سایر شرکت های هوایی نیز می توانند تعمیرات مورد نیاز هواپیمای خود را در این آشیانه انجام دهند.»
وی در ادامه اظهار داشت: با افتتاح این آشیانه امروز نخستین ایرباس برای انجام تعمیرات مورد نیاز وارد آن شد و از این پس هواپیماهای ایرباس هما در آنجا تعمیر خواهند شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.