جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 26169
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,916,770
رتبه استاندارد ایران در جهان ارتقا یافت (یک شنبه 1397/11/28)

ایرنا:
مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد ایران گفت: این سازمان در سطوح بین المللی باوجود مشکلات و تنگناها به موفقیت هایی مهم نایل شده و امسال در بین 163 کشور عضو سازمان جهانی استاندارد از رتبه 32 به 21 ارتقا یافت.

اصغر صالح زاده روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: در کسب این رتبه که بتازگی ابلاغ شده، ملاک و معیارهای مختلفی نظیر مشارکت درتدوین استانداردها و نوع فعالیت ها درسطوح بین المللی و حوزه داخلی و تخصصی ارزیابی شده که این موفقیت نشانده ظرفیت و قابلیت ها و مدیون تلاش همکاران این سازمان در سراسر کشور است.
وی اظهارداشت: باتوجه به عهده داربودن وظایف گسترده و ظرفیت های موجود سازمان، قانونی از سال گذشته با عنوان توسعه و تقویت نظام استاندارد کشور ابلاغ شده که براین اساس پیش بینی های لازم برای اجرای آن باید صورت می گرفت.
صالح زاده با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های مادی و معنوی یکی از این ظرفیت هاست، گفت: در استان بوشهر و شهرستان گناوه به دلیل دارا بودن قابلیت های خوب اقدام های مناسبی صورت گرفت و دراین ارتباط پیش بینی ساختمان جدید استاندارد گناوه در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد تا با استقرار در آن، خدمات بهتر و مطلوب تری درحوزه های مختلف از جمله به واردکنندگان و صادرکنندگان و نظارت ارایه شود.
مشاور رئیس سامان استاندارد ایران بیان کرد: بلحاظ مسئولیت شغلی درسازمان، بازدیدهای نوبتی در استان های مختلف کشور پیش بینی شده که در استان بوشهر نیز حضور یافته ایم.
وی گفت: در سفر دو روزه به استان بوشهر بازدیدهایی از توانمندی های این استان، حوزه بنادر مرکز بوشهر و گناوه و آزمایشگاه ها انجام و نشست با همکاران برگزار شد.
مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی استان های سازمان ملی استاندارد ایران افزود: باتوجه به اهمیتی که شهرستان گناوه در حوزه اقتصادی کشور دارد و در آن مبادلات کالایی زیادی انجام می شود، بازدید از این منطقه نیز در روز جاری انجام شد.
وی افزود: در سفر به این شهرستان با فرماندار دیدار و از حمایت های وی به این سازمان تقدیر و از ساختمان دردست احداث استاندارد بازدید شد.
صالح زاده گفت: ساختمان دردست احداث استاندارد گناوه بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باهماهنگی های صورت گرفته ازطریق استان بوشهر و سازمان مرکزی تلاش خواهیم کرد حداقل کارهای مانده سریع تر تکمیل و در مدت چندماه آینده افتتاح شود.
شهرستان گناوه از شهرستان های فعال تجاری استان بوشهر است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.