جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 7119
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,897,720
ظرفیت بنادر تجاری کشور به 234 میلیون تن رسید (یک شنبه 1397/11/28)

ایرنا:
وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش های زیادی در چهار دهه گذشته برای توسعه فعالیت‌های دریایی و بندری در ایران انجام شده بطوری که هم اکنون ظرفیت بنادر تجاری کشور از 19 میلیون تن به 234 میلیون تن افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا محمد اسلامی روز یکشنبه در بیست و ششمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور افزود: ایران دارای ظرفیت های بسیار عظیمی در بخش دریایی و دریانوردی است و باید از این ظرفیت های بزرگ به خوبی برای اشتغالزایی استفاده شود.
وی با بیان اینکه دریا و دریانوردی به یکی از مولفه های اقتدار ملت ها تبدیل شده است، ادامه داد: اما در ایران با وجود پنج هزار و 900 کیلومتر مرز آبی به این عنصر اقتدار ملی کمتر توجه شده است.
وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه تحریم ها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اعمال شده، توانمندی ملت ایران را در بخش های مختلف ارتقا داده است، افزود: باید تلاش شود در بخش دریایی با وحدت و همبستگی هم افزایی های خود را افزایش دهیم.
اسلامی به تحریم های جدید آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: تحریم های جدید آمریکایی ها برخلاف موازین بین المللی و در واقع نوعی یاغی گری در جهان است.
وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت ایران در منطقه باید از ظرفیت های موجود دریایی در شمال و جنوب به خوبی استفاده شود، یادآورشد: چرا باید سهم صنایع دریایی ما کم باشد در حالی که می توانستیم با تولید شناورهای بزرگ و کوچک از این ظرفیت به خوبی برای ارتقاء توانمندی های دریایی کشور استفاده کنیم.
اسلامی با بیان اینکه در بحث گردشگری دریایی فرصت‌های خوبی داریم و باید از این فرصت ها به نفع توسعه پایدار کشور استفاده کنیم، گفت: مردم باید به دریاها و مناطق آبی کشورمان سفر کنند که این موضوع می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال، قابلیت های کشور را در این بخش بیشتر نشان دهد.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به نیروی انسانی متخصص فنی و مهندسی در بخش دریانوردی به خوبی می توانیم با تحریم های استکبار جهانی مقابله کنیم زیرا آنها نمی توانند ما را در این بخش دچار مشکل کنند.
اسلامی با بیان اینکه مانع تراشی ها همیشه برای ملت ما وجود داشته است، تاکید کرد: دشمنان در حادثه تروریستی زاهدان که به تازگی رخ داده، نشان دادند که هنوز به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند اما انقلاب همچنان به اعتلای خود ادامه خواهد داد.
اسلامی درباره کاهش سولفور سوخت کشتی های تجاری در جهان که طبق دستورالعمل سازمان ببن المللی دریانوردی ایمو قرار شده از سال 2020 در دنیا عملیاتی شود، گفت: برای تولید این نوع سوخت برای کشتی های ایرانی با وزارت نفت رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر امروز هیات دولت به استان هرمزگان 1600 میلیارد تومان پروژه در بخش دریایی و بندری به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور در 24 بهمن 97 با حضور 50 ارگان دریایی دولتی و غیر دولتی برگزار شد و بیست و ششمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور نیز امروز (28 بهمن)با هدف هم اندیشی و همفکری برای رفع موانع و مشکلات موجود در تهران در حال برگزاری است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.