جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 5926
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,255,516
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: اصلاح قانون بانکداری نهایی شد (دوشنبه 1398/01/26)

ایرنا:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اصلاح قانون عملیات بانکداری نهایی شده و روند آن در مجلس تا 10 روز آینده به پایان می رسد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در هشتاد و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که عصر دوشنبه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، اضافه کرد: اصلاح قانون بانک مرکزی بعد از پنج دهه تمام شده که هدف اصلی، استقلال بانک و سپس اصلاح ساختار آن است.
پور ابراهیمی همچنین اعلام کرد آیین نامه شورای پول و اعتبار نهایی و جمع بندی شده است.
وی درباره اقدامات مجلس برای بهبود فضای کسب و کار توضیح داد: قانون مالیات بر ارزش افزوده که در اجرا تولید را دچار مشکل کرده بود، بعد از دو سال و نیم اصلاح و یک ماه قبل از اتمام سال 97 به صحن علنی مجلس ارسال شد.
«تا یک ماه آینده این قانون با اولویت به مجلس می رود و بخش عمده مشکلات تولید حل می شود».
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در صحن علنی مجلس به این قانون چند اشکال اساسی وارد شد، از جمله اینکه دستگاه قضایی نیز باید درباره آن اظهار نظر کند. این قانون دیروز در جلسه کمیسیون جمع بندی شد و به زودی نهایی می شود.

** آمادگی مجلس برای واگذاری اختیارهای تازه به بخش خصوصی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره بودجه سال 98 یادآوری کرد: پس از اینکه لایحه بودجه به مجلس و بیت رهبری فرستاده شد، مقام معظم رهبری فرمودند بودجه ارائه شده با جنگ اقتصادی کشور انطباق ندارد و دولت باید برای اصلاح آن اقدام کنند.
وی با تاکید بر لزوم تحولات ساختاری بودجه اعلام کرد: مجلس آمادگی دارد به بخش خصوصی اختیاراتی بدهد تا اقتصاد کشور را متناسب با متغیرهای کنونی بهبود بخشد.
پورابراهیمی پیشنهاد کرد مصوبات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به عنوان پیشنهاد به دولت فرستاده شود.
وی گفت: پارسال 139 مصوبه داشتیم که هیچ یک از آنها به دولت ارسال نشد و اگر هم ارسال شد درباره آن تصمیم گیری نشده است.
این عضو مجلس شورای اسلامی از وزیران خواست بیش از گذشته در جلسات شورای گفت و گو حاضر شوند.
در اولین نشست شورای گفت و گو در سال 1398 وزیر اموراقتصادی و دارایی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس اتاق ایران حضور داشتند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.