جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 11879
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,902,480
ارائه خدمات به ایران برای بانک ایتالیایی 1.3 میلیارد آب خورد (سه شنبه 1398/01/27)

خبرگزاری فارس:
بانک یونی‌کردیت، بزرگ‌ترین بانک ایتالیا با پرداخت 1.15 میلیارد یورو (1.3 میلیارد دلار) برای حل و فصل اتهامات آمریکا مبنی بر نقض تحریم‌های ایران توافق کرد.


به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از لوکزامبورگ تایمز، بانک یونی‌کردیت، بزرگ‌ترین بانک ایتالیا با پرداخت 1.15 میلیارد یورو (1.3 میلیارد دلار) برای حل و فصل اتهامات آمریکا توافق کرد؛ این بانک متهم است که خدمات تسویه دلار برای مشتریان ایرانی و نقض تحریم‌ها ارائه داده است.

کل مقدار جریمه چند صد میلیون دلار بیش از مقداری است که افراد مطلق به موضوع برای قبلا برای تسویه گفته بودند.

همچنین این میزان در میان بیشترین مبالغ مرتبط با قوانین تحریمی آمریکاست. بانک استاندار چارترد نیز در 9 آوریل توافق کرد تا بیش از یک میلیارد دلار برای حل و فصل تحقیقات طولانی‌مدت در زمینه مدیریت معاملات مربوط به ایران بپردازد.

ژان پیر موستی، مدیر ارشد اجرایی یونی‌کردیت، این پرونده را از ریاست پیشین این بانک زمانی‌که در جولای 2016 به ریاست یونی‌کردیت منصوب شد، به ارث برده است. واحد آلمانی این بانک، در مارس 2011 از سوی دفتر دادستانی منطقه نیویورک برای تراکنش‌ها با نهادهای ایرانی خاص احضار شد.

این جریمه‌ها باید به چندین مراجع قانونی نظیر وزارت دادگستری، دفتر دادستانی آمریکا در واشنگتن، وزارت خزانه داری، دفتر دادستانی منطقه نیویورک و دایره خدمات مالی نیویورک پرداخت شود.

یونی‌کردیت، بزرگ‌ترین بانک ایتالیا، یکی از چندین موسسه مالی اروپایی است که در پرونده‌هایی مشابه مصالحه کردند. 15 بانک اروپایی روی‌هم رفته بیش از 19.5 میلیارد دلار برای نقض تحریم‌های آمریکا علیه کشورهای مختلف پرداخت کرده‌اند. بانک بی ان‌پی پاریباس 8.97 میلیارد دلار جریمه در سال 2014 پرداخت کرد که بیشترین جریمه انفرادی بوده است.

این مصالحه، دومین مورد برای یک بانک ایتالیایی است. بانک اینتسا سانپائولو، دومین بانک بزرگ این کشور در ماه دسامبر 2016 با پرداخت 235 میلیون دلار برای حل و فصل اتهامات ناظران نیویورک موافقت کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.