جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 7014
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,256,604
کشاورز: سیل اخیر به تولید گندم هیچ آسیبی نزد (سه شنبه 1398/01/27)

خبرگزاری فارس:
معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: سیل اخیر به تولید گندم هیچ آسیب نزد و تنها به نیشکر آسیب وارد کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از صداوسیما؛ عباس کشاورز در حاشیه مراسم روز مزرعه در پیشوا گفت: آخرین براوردها این است که خسارتی که سیل به بخش کشاورزی زد شامل آب‌گرفتگی 5 واحد نیشکری کشت و صنعت شد و ما از نظر تولید، کاهش تولید به جز شکر نداریم.

وی افزود: من تقریبا 4ساله در اول سال اعلام برآورد می‌کنم و امسال هم مردم مطمین باشند که به اندازه کافی گندم در کشور موجود است.

کشاورز با بیان اینکه در زمینه گندم حدود 15میلیون تن گندم پیش بینی تولید ماست، گفت: ما نزدیک 6میلیون تن در دیم کاریها مانند کردستان و نزدیک 8میلیون تن گندم در مناطق آبی تولید گندم داریم و هیچ جای نگرانی از این نظر نیست.

وی افزود: سال زراعی و سال آبی که از اول مهر ماه آغاز می‌شود سال بسیار مناسبی بود و عملیات کشت به موقع انجام شد و خوشبختانه سالی بود که ما اضافه بذر هم داشتیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مصرف کود تقریبا 25درصد بیشتر از سالهای قبل بوده است و همه اینها حاکی از این است که سال بسیار عالی در پیش داریم.

وی افزود: اگر چه بعضی محصولات در بعضی مناطق خسارت دیدند و ما حتما در دولت باید به کمک نهادها و مردم برای جبران و بازیافت این نارساییها سریع وارد اقدام شویم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.