جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 24012
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,914,613
اولین فروش فوری سایپا انجام شد (چهارشنبه 1398/01/28)

روزنامه دنیای اقتصاد:
طرح فروش فوری محصولات سایپا روز گذشته در شرایطی انجام شد که این شرکت ۷ محصول خود را در این طرح ارائه کرده بود.

به گفته کاظمی‌طرقی معاون بازاریابی و فروش سایپا، برای نخستین‌بار در سال ۹۸ طرح فروش فوری ۲۰ درصد از محصولات تولیدی سایپا با هدف افزایش عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها و همچنین پاسخگویی به نیاز بازار صورت می‌گیرد که در آن، محصولات گروه ایکس ۱۰۰ (سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۵۱)، گروه ایکس ۲۰۰ (تیبا، ساینا و تیبا دوگانه‌سوز)، نیسان وانت تک‌سوز و دوگانه‌سوز با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه شد.

اولین فروش فوری سایپا در سال جدید با همان شرایطی انجام شد که پیش‌تر در فروش فوری‌های اسفندماه ۹۷ مقرر شده بود. بر این اساس همچنان محدودیت کدملی برای ثبت‌نام وجود داشته و هر کد ملی فقط می‌تواند برای یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کند. همچنین متقاضیان خرید خودرو که از ابتدای سال ۹۷ نسبت به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات سایپا اقدام کرده‌اند، امکان ثبت‌نام ندارند. ثبت‌نام برای زیر ۱۸ سال امکان‌پذیر نیست و علاوه براین امکان صلح «خرید انصرافی» وجود ندارد. در این طرح فروش برای تیبا دوگانه‌سوز قیمت ۴۵ میلیون و ۵۴۳ هزار تومان، تیبا اس‌ایکس ۴۲ میلیون و ۴۳ هزار تومان، پراید (۱۳۱) ۳۷ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان، سایپا (۱۵۱) ۴۰ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان، ساینا ۵۳ میلیون و ۲۴۳ هزار تومان، وانت نیسان تک‌سوز ۶۷ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و وانت نیسان دوگانه‌سوز ۶۹ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین طرقی درباره تحویل خودروهایی که در طرح فروش فوری اسفندماه سال گذشته به فروش رسیده است، گفت: تحویل این خودروها در حال پایان است و سایپا در این زمینه توانست در موعد مقرر تمام خودروهایی را که با موعد تحویل ۳۰ روزه به فروش رسانده بود، به خریداران تحویل دهد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.