جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 6202
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,896,803
برنامه همکاری مشترک میان وزارت کار و یونیسف امضا شد (چهارشنبه 1398/01/28)

ایرنا:
معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) برنامه همکاری مشترک در زمینه مطالعات مسائل کودکان و قشرهای آسیب پذیر را امضا کردند.


به گزارش ایرنا از تارنمای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "احمد میدری" معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانم "کریستین وایگند" نماینده دفتر یونیسف در نشست امروز (سه شنبه) حضور داشتند.
میدری در این نشست به مهمترین فعالیت های مشترک معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یونیسف اشاره کرد و گفت: هریک از این فعالیت ها حاصل تلاش های چند ساله است.
وی برای آشنایی بیشتر نماینده دفتر یونیسف با معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهمترین اقدامات این بخش را در زمینه های مختلف تشریح کرد.
مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست مهمترین فعالیت هایی را که قرار است امسال با همکاری یونیسف انجام شود، فهرست کرد.
"احد رستمی" گفت: طرح مطالعاتی ارزیابی سیاست های اجتماعی در زمینه کودکان، طراحی سیستم حمایت اجتماعی کودک محور و سیستم شناسایی و پاسخگویی بموقع نیاز قشرهای آسیب پذیر در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا، صندوق کودکان ملل متحد یا یونیسف برای فراهم‌کردن غذای اضطراری و خدمات بهداشتی-درمانی مورد نیاز کودکان در کشورهایی که در جنگ جهانی دوم ویران شده بودند، ایجاد شد.
بیشتر فعالیت‌های یونیسف در زمینه ارائه کمک‌های لازم و حمایت از کودکان کشورهای در حال توسعه است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.